Jump to content

[Gerucht] GTA V draait al met 60 FPS op PC


Big Boss

Recommended Posts

Amd is wel goed en betaalbaar. Maat ze worden snel warm en de fans draaien als een tierelier om hem op een redelijke temperatuur te houden. Zelf vind ik intel toch beter. Maar dat is mijn mening.

ontopic:

Ik gok dat er rond de kerst toch wel wat meer informatie gaat komen over de pc versie

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb geen problemen met mijn AMD hoor. wordt niet echt warm en ik hoor de ventilatoren niet erg hard. maar ok mijn laptop is nu ook al wel paar jaar oud maar werkt nog goed en kan er zelfs zware spellen op spelen. ik koop gta toch niet voor mijn laptop aangezien ik het toch al heb op mijn ps3.

Link to comment
Delen op andere websites

Amd is wel goed en betaalbaar. Maat ze worden snel warm en de fans draaien als een tierelier om hem op een redelijke temperatuur te houden. Zelf vind ik intel toch beter. Maar dat is mijn mening.

Mijn AMD FX wordt 'maar' 45 graden bij full load/gamen..

Ik koel hem overigens met een Hydro H80i, ze worden warmer, dat zeker, maar voor alles is een oplossing ;)

Ach, laten we eerst maar hopen dat ze het spel zo goed hebben gemaakt als dat ze zeggen, ik hou nog even een slag om de arm

Link to comment
Delen op andere websites

Amd is wel goed en betaalbaar. Maat ze worden snel warm en de fans draaien als een tierelier om hem op een redelijke temperatuur te houden. Zelf vind ik intel toch beter. Maar dat is mijn mening.

;)

Ach, laten we eerst maar hopen dat ze het spel zo goed hebben gemaakt als dat ze zeggen, ik hou nog even een slag om de arm

indd elke als ik aan gta 5 pc denk , denk ik ook gelijk weer ff aan gta 4 voor de pc...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...