Silverbyte Geplaatst: 12 december 2014 Rapport Geplaatst: 12 december 2014 Het was alweer even geleden dat ik mijn laatste tekeningen hier showde, maar er is weer nieuws uit het kamp. De meeste mensen hier weten het nog niet, maar ik ben onlangs benaderd door iemand die een platenlabel voor opkomende house-artiesten aan het opzetten is. Zijn vraag aan mij: zou je onze art director willen worden? Inhoudelijk zou dat gaan betekenen dat ik de huisstijl en albumcovers van het label zou gaan verzorgen, in mijn typische, eigen stijl. Ik was hier meteen enthousiast over, dus ik heb ingestemd. Vandaag verschijnt de eerste track van het kersverse label, waarvan ik dus de cover getekend heb. Er is mij gevraagd de albumcovers herkenbaar en een beetje clean te houden, dus er zullen vermoedelijk niet al te veel drukke collages te zien zijn, maar verder heb ik alle vrijheid om te doen en laten wat ik wil. Voor dit eerste nummer heb ik gekozen voor een nogal macabere interpretatie van het woord 'release', wat dus de naam van de song is. Ze vonden het helemaal prima, en het betekent dat ik gewoon door kan gaan met dat ogenschijnlijk kinderlijke waarachter toch allemaal disturbing shit schuilgaat. Ik ben benieuwd wat jullie van deze stap vinden! Reageren
KoningJesper Geplaatst: 12 december 2014 Rapport Geplaatst: 12 december 2014 Wow dit is echt leuk!!! Gefeliciteerd! Helemaal verdiend!!!! Hele leuke stap! Ik gun je dit echt heel erg! Ga zo Door! Reageren
Lars Geplaatst: 12 december 2014 Rapport Geplaatst: 12 december 2014 Nice! Mooie cover ook niet te vol, maar ook niet te leeg! Wat toevallig eigenlijk, ik ben laatst ook door een label benaderd Reageren
SpacyColours Geplaatst: 12 december 2014 Rapport Geplaatst: 12 december 2014 Heyyyy, zei ik niet al in je AD-interview topic dat jouw stijl me doet denken aan (lees: geschikt is voor ) albumcovers? Anyway, supernice! Ooit ga je Jort Kelder nog wel inhalen qua inkomen. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 12 december 2014 Rapport Geplaatst: 12 december 2014 Wow! "errug" Nice De cover is lekker simpel, en het heeft een rustige uitstraling, daar houd ik van Maar ga zo door, en wie weet maak je nog meer zulke mooie Covers. Reageren
3L1077 Geplaatst: 12 december 2014 Rapport Geplaatst: 12 december 2014 Damn. Ongelofelijk. Gefeliciteerd, doe je echt goed! Ik ging by the way nog altijd een T-shirt van je kopen, maar ben momenteel aan het sparen en ik kan niet zoveel geld missen. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 12 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2014 Bedankt voor de reacties, guys! Deze eerste single staat nu ook op Spotify. Mocht je daar een gebruiker van zijn, dan kun je zoeken op 'Truancy' en dan wijst de rest zich vanzelf. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 12 december 2014 Rapport Geplaatst: 12 december 2014 Nog even, en onze Silverbyte is een BN-er. Gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal, Silverbyte. Het is je gegund! Reageren
RUBENN Geplaatst: 12 december 2014 Rapport Geplaatst: 12 december 2014 Echt heel vet! Leuk om zo je eigen stijl te laten zien! Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 13 december 2014 Rapport Geplaatst: 13 december 2014 Supergaaf! Ben benieuwd naar wat er nog meer uitrolt. Reageren
super_senne Geplaatst: 14 december 2014 Rapport Geplaatst: 14 december 2014 Supercool. Je hebt het verdient! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 19 december 2014 Rapport Geplaatst: 19 december 2014 Echt leuk voor je. Een mooie boost die je na de tijd die achter je ligt wel kan gebruiken denk ik. Heb net ook even dat nummer geluisterd, en het klinkt heel lekker. Waarschijnlijk mis ik even de connectie tussen een doodskist en "Release", maar als jij er tevreden mee bent en zij ook, moet je vooral zo doorgaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.