Nyltje Geplaatst: 13 december 2014 Rapport Geplaatst: 13 december 2014 Kan je een snelkoppeling maken waardoor een service via die snelkoppeling start? Ik bedoel dus niet services, maar één bepaalde service. Heb op internet niet het juiste kunnen vinden. Hoop dat jullie mij kunnen helpen. Nyltje Reageren
Nyltje Geplaatst: 13 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2014 (bewerkt) Heb het gevonden! Een tekstdocument maken: Starten: net start "naam van service" Stoppen: net stop "naam van service" Nu wil ik dat de bat bestand automatisch als administrator start, maar ik kan dat niet wijzigen bij Eigenschappen > Compatibiliteit > Instellingen voor alle gebruikers wijzigen Ik ben administrator van deze pc. Uiteindelijk weet ik ook hoe je een bat file automatisch als administrator runt: Ik heb geen hulp meer nodig. Bewerkt: 13 december 2014 door Nyltje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.