Jump to content

GTA V scherm loopt vast (HELP!)


sveatim

Recommended Posts

Beste leden,

ik heb een probleem met mijn gta v op de ps3 telkens als ik hem opstart en in het laadscherm komt, stopt hij of bij ron die naar zijn radio luistert of bij micheal met zn kogelvrije vest, De muziek stopt dan maar het laadicoontje blijft doordraaien. Dit is niet bij andere games en ik kan gewoon nog de game beëindigen of het systeem uitzetten.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen,

sveatim

Link to comment
Delen op andere websites

er zijn een paar dingen die je kunt proberen, als eerste zou ik je laatste game save verwijderen.

je kunt dat copieren naar een usb stick dan kun je die altijd nog terug zetten als het dat niet was.

je kunt ook proberen de install data te verwijderen in het hulpprogramma voor gamedata, als je dan het spel weer wilt starten dan zul je dat opnieuw moeten installeren maar al je vooruitgang in het spel blijft bewaard.

als dat niet werkt kan het zijn dat je disc beschadigd is (als je niet de digitale versie hebt), probeer jou disc in iemand anders console of probeer die van iemand anders in de jouwe.

ik weet niet zeker of het gaat werken, ik hoop het wel.

succes

als je de install data gaat verwijderen download daarna eerst even een demo ofzo van de store voor dat je het opnieuw gaat instaleren, misschien dat er een gedeelte van je harde schijf ofzow beschadigd is.

Bewerkt: door Big Boss
: Ook hier dubbelpost samengevoegd.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...