pietermaster Geplaatst: 15 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2014 Ik zit al een tijd met een irritant iets. Ik was ooit weer eens ( 2 maanden terug ofzo) blut in GTA Online.. Shit happens . Dan is het normaal dat je mechanic je niet helpt. Ik ben nu 2 maanden verder, een paar ton rijker (al vanaf het moment dat ik blut was) en kan nog steeds niet mijn mechanic bellen omdat die gast zijn weekgeld niet heeft gehad. Ik speel al vanaf de release GTA V, ken alles wel zo'n beetje qua opzet. Dus een antwoord van ''je moet geld verdienen'' heb ik niets aan want ik heb tonnen op mijn bank, al maanden. Kent iemand dit probleem? Of nog beter weet iemand een oplossing? Het is erg hinderlijk namelijk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 15 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2014 Heb je geld op je bank én hand? Zo ja, probeer dan een tweede garage aan te schaffen waarbij de Mechanic weer actief wordt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bee1992 Geplaatst: 15 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2014 of je hebt zon grote schuld dat die denkt 'bekijk het maar lekker' lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 15 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2014 Heb je al een bericht gehad dat je je Mechanic hebt betaald? Je betaald hem per in-game dag (48 min.), dus wat meestal helpt is 48 min. in een free-mode sessie te zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietermaster Geplaatst: 15 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 december 2014 Klopt, dat bericht krijg ik ook niet meer dat ik heb betaald. Echt heel raar. Ik heb al een 2e garage, kan indd wel een grotere kopen misschien is het dan voorbij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 15 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2014 of je hebt zon grote schuld dat die denkt 'bekijk het maar lekker' lol Die van mij heeft dat gelukkig nog nooit gedaan... :$ Heb je een 2e character? Zo ja switch er naar en dan weer terug naar je main character. Zo niet, maak er 1 en skip de tutorial. Doe dan weer terug switchen naar je main character. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 15 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2014 Probeer eens een auto te 'bestellen' via de Quick Menu(select dacht ik) en kijk of je via die manier wel een auto kan krijgen. En anders laat je je gta online een paar uur(echte uren) aanstaan. Wie weet dat dan de mechanic weer doorheeft dat hij geld van je kan ontvangen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2014 Of het geld op de bank zetten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietermaster Geplaatst: 24 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2014 Geld staat op mijn bank. Ik denk dat ik GTA er opnieuw op moet zetten. Heb alles al geprobeerd het is nog steeds zo. Maat van me zei ook al dat het waarschijnlijk een bug is waar je niet zo veel aan kan doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2014 Heb je al een ticket naar R* gestuurd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietermaster Geplaatst: 24 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2014 Nee maar volgens mij lezen ze mee haha, In een keer nergens meer last van. Kan wat mij betreft op slot. Toch wel raar na 3 maanden tijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaydey2006 Geplaatst: 9 juni 2020 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2020 nu heb ik het zelfde probleem een paar jaar later lekker is dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.