Jump to content

Kan je een mega GTA fan zijn zonder dit forum?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben inmiddels ook al een aantal jaren Grand Theft Auto fan, maar je leert natuurlijk veel meer wanneer je op een gezellige community zit zoals deze. Ik heb behoorlijk veel dingen geleerd over Grand Theft Auto die ik normaal niet zou weten. Het kan in principe wel, maar dan leer je wel minder dingen te weten over de Grand Theft Auto reeks zelf. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Tja, ik speelde al op mijn 9e al GTA.

Maar zonder deze site, zal ik bijna niks weten van GTA. En voordat ik lid werd bezocht ik supervaak WikiGTA.

Kortom, deze site is gewoon erg leuk, en je leert veel nieuwe mensen kennen :D

Bewerkt: door bountyskull_10
Geplaatst:

Goh, ik ben vrij zeker dat mijn kennis en gevoel als fan wel is gegroeid en in die mate is gevormd sinds mijn jaren op het forum.

Maar ik vermoed dat het andersom is: als je een grote fan bent, blijf je hangen op dit forum. Want dan is het leuk om bij gelijkgestemden te zijn. :)

Hier kan ik me wel bij aansluiten, mits de nodig nuance dat het forum je ook een veel grotere fan zal maken. Het werkt mekaar wat in de hand.

Ik speelde het al 6 jaar voor ik op dit Forum kwam, dus ja, dat kan zeker.

Maar dat was de vraag niet natuurlijk. Wat wij ons dan afvragen is of dat je in die eerste zes jaar dan al een pure fan was (en hoe lijnen we zulk een eigenschap dan af) en indien dat het geval is: Waarom denk je dat? Aan wat herkennen we het en ben je sindsdien dan als fan niet meer veranderd?

Geplaatst:

Ik speelde net een paar maanden GTA IV, en dat was mijn eerste GTA, voordat ik hier terecht kwam. Ik vond IV al een geweldig spel, en had ook zonder dit forum zeker de DLC's gekocht. Maar, vanwege het enthousiasme wat ik hier tegen kwam mbt de Trilogie, en later de Stories, heb ik ook die games aangeschaft en vind ik ook die inmiddels geweldig. Zonder dit forum was ik zeker nooit zo'n grote GTA-fan geworden. Dus iedereen, bedankt thumbsup2.gif

Geplaatst:

Je bent GTA fan omdat je het spel geweldig vindt, maar het forum én WikiGTA helpt er flink aan mee om een echte fanaat te worden. :)

JUIST!! :tu:

Geplaatst:

Laten we het anders stellen: stel dat het forum niet zou bestaan, dan zouden onze levens er heel anders uitzien.

Vouching. Zonder dit Forum zou ik erg goede vrienden helemaal nooit gekend hebben...

• 3 weken later...
Geplaatst:

Als je je écht zou bezighouden met GTA, je kennis willen verrijken zou je waarschijnlijk uitkomen op WikiGTA. Je moet er ook natuurlijk voor zijn hé, een forum.

Geplaatst:

Tuurlijk kan dat. Ik ben ook een COD fan, maar ben geen lid van COD forums om maar ff een voorbeeld te noemen ;)

Precies zoals hij zegt. Ik ben fan van GTA vanwege de enorme vrijheid, niet omdat ik na het kopen ervan op dit forum ben gegaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...