ibl Geplaatst: 16 december 2014 Rapport Geplaatst: 16 december 2014 (bewerkt) Hey hallo, zojuist dit forum ontdekt. Staan handige dingen op Zal er veel gebruik van gaan maken. Even een vraagje: Ik heb er een PS4 bijgekocht en wil nu mijn personage van de PS3 naar de PS4 halen. Ik hou m'n PS3 echter wel aan want wil ook nog online kunnen spelen met een paar vrienden die nog geen PS4 hebben. Kan ik na het binnenhalen van mijn personage op de PS4 ook nog gewoon op m'n PS3 inloggen? Of kan ik dan beter een nieuwe starten op de PS4? Alleen dan kan ik dus niet op de PS4 met m'n 112 level doorspelen edit: oops, zie nu dat ik hem in General geplaatst heb. Kan een mod deze verplaatsen naar online? Bewerkt: 16 december 2014 door ibl Reageren
Niked Geplaatst: 16 december 2014 Rapport Geplaatst: 16 december 2014 (bewerkt) Je kan gewoon spelen op beide consoles, denk wel eraan dat je voortgang niet meer terug naar de ps3 gaat als je op de ps4 een level omhoog gaat of omgekeerd. Bewerkt: 16 december 2014 door skullz-000 Reageren
ibl Geplaatst: 16 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2014 Je kan gewoon spelen op beide consoles, denk wel eraan dat je voortgang niet meer terug naar de ps3 gaat als je op de ps4 een level omhoog gaat of omgekeerd. Super! Thanks! Reageren
harry1985 Geplaatst: 16 december 2014 Rapport Geplaatst: 16 december 2014 Mooi want ik krijg hier straks net zo mee te maken. dus dat is wel fijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.