Big Boss Geplaatst: 16 december 2014 Rapport Geplaatst: 16 december 2014 Wat zou ik hier eens mee doen? Moeilijk, moeilijk. Van mij mag het topic open blijven (lokale mods, ga gerust boven mijn hoofd ), zolang die hele sneeuwdiscussie er buiten blijft.
TheDutchWesley Geplaatst: 16 december 2014 Rapport Geplaatst: 16 december 2014 (bewerkt) Wat zou ik hier eens mee doen? Moeilijk, moeilijk. Van mij mag het topic open blijven (lokale mods, ga gerust boven mijn hoofd ), zolang die hele sneeuwdiscussie er buiten blijft. Spreek de aansteker A.K.A mert17 erop aan. Hij loopt altijd te kutten met informatie die meestal nooit klopt/waar is. Bewerkt: 16 december 2014 door TheDutchWesley
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 16 december 2014 Rapport Geplaatst: 16 december 2014 Waar the fack (sorry voor grof taalgebruik :$ ) slaat dit op!!?
harry1985 Geplaatst: 16 december 2014 Rapport Geplaatst: 16 december 2014 slotje en een ban voor diegene graag. Als je al geen normale topic kan aanmaken kun je beter weg blijven !!!
SpacyColours Geplaatst: 16 december 2014 Rapport Geplaatst: 16 december 2014 Reading some of the reactions on this topic makes me a
Ezra24rct3 Geplaatst: 17 december 2014 Rapport Geplaatst: 17 december 2014 (bewerkt) Maarten, als je in de titel zegt dat er geen slotje op komt en het ook in je bericht zet zonder informatie maak je de kans dat er een slotje op komt groter, maar is het een idee om weer ontopic te gaan en het gesprek te vorderen? Bewerkt: 17 december 2014 door Ezra24rct3
Votair Geplaatst: 17 december 2014 Rapport Geplaatst: 17 december 2014 Waar slaat dit topic überhaupt op?
ERRWINS Geplaatst: 17 december 2014 Rapport Geplaatst: 17 december 2014 Laten we het even ophelderen voor de mensen die niets hebben meegekregen. Dit topic is een vervolg van dit topic. Het is de bedoeling dat we over kerst praten, en wat Rockstar wellicht gaat doen met de kerstdagen. Eventuele (valse) codes en andere valse speculatie zijn niet toegestaan aangezien dit de oorzaak was van het slotje op het vorige topic. Ik hoop dat er met kerst een heerlijk dik pak sneeuw ligt, dat geeft toch het kerstgevoel wat we in Nederland niet vaak mee maken.
maartenvdz Geplaatst: 17 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2014 Maarten, als je in de titel zegt dat er geen slotje op komt en het ook in je bericht zet zonder informatie maak je de kans dat er een slotje op komt groter, maar is het een idee om weer ontopic te gaan en het gesprek te vorderen? dit is vervolg topic van die andere merry christmas gta (waar wel een slotje op zit)
Davedavy Geplaatst: 17 december 2014 Rapport Geplaatst: 17 december 2014 Laten we het even ophelderen voor de mensen die niets hebben meegekregen. Dit topic is een vervolg van dit topic. Het is de bedoeling dat we over kerst praten, en wat Rockstar wellicht gaat doen met de kerstdagen. Eventuele (valse) codes en andere valse speculatie zijn niet toegestaan aangezien dit de oorzaak was van het slotje op het vorige topic. Ik hoop dat er met kerst een heerlijk dik pak sneeuw ligt, dat geeft toch het kerstgevoel wat we in Nederland niet vaak mee maken. Ik snapte hem al niet
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 17 december 2014 Rapport Geplaatst: 17 december 2014 Dus omdat een bepaald persoon mijn topic naar de klote helpt word het gesloten en nu word dit topic gemaakt en dat word wel geaccepteer?! Man man man...
ERRWINS Geplaatst: 17 december 2014 Rapport Geplaatst: 17 december 2014 Laten we anders on-topic blijven en het topic gebruiken waarvoor het oorspronkelijk voor bedoeld was.
TheDutchWesley Geplaatst: 17 december 2014 Rapport Geplaatst: 17 december 2014 Dus omdat een bepaald persoon mijn topic naar de klote helpt word het gesloten en nu word dit topic gemaakt en dat word wel geaccepteer?! Man man man... Lekker snel en handig zo een topic laten sluiten, toch?
Recommended Posts