Jump to content

Merry christmas gta zonder slotje xd


maartenvdz

Recommended Posts

Wat zou ik hier eens mee doen? Moeilijk, moeilijk. Van mij mag het topic open blijven (lokale mods, ga gerust boven mijn hoofd knipoog.gif), zolang die hele sneeuwdiscussie er buiten blijft.

Spreek de aansteker A.K.A mert17 erop aan. Hij loopt altijd te kutten met informatie die meestal nooit klopt/waar is. Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Maarten, als je in de titel zegt dat er geen slotje op komt en het ook in je bericht zet zonder informatie maak je de kans dat er een slotje op komt groter, maar is het een idee om weer ontopic te gaan en het gesprek te vorderen?

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Laten we het even ophelderen voor de mensen die niets hebben meegekregen.

Dit topic is een vervolg van dit topic. Het is de bedoeling dat we over kerst praten, en wat Rockstar wellicht gaat doen met de kerstdagen. Eventuele (valse) codes en andere valse speculatie zijn niet toegestaan aangezien dit de oorzaak was van het slotje op het vorige topic.

Ik hoop dat er met kerst een heerlijk dik pak sneeuw ligt, dat geeft toch het kerstgevoel wat we in Nederland niet vaak mee maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Maarten, als je in de titel zegt dat er geen slotje op komt en het ook in je bericht zet zonder informatie maak je de kans dat er een slotje op komt groter, maar is het een idee om weer ontopic te gaan en het gesprek te vorderen?

dit is vervolg topic van die andere merry christmas gta (waar wel een slotje op zit)
Link to comment
Delen op andere websites

Laten we het even ophelderen voor de mensen die niets hebben meegekregen.

Dit topic is een vervolg van dit topic. Het is de bedoeling dat we over kerst praten, en wat Rockstar wellicht gaat doen met de kerstdagen. Eventuele (valse) codes en andere valse speculatie zijn niet toegestaan aangezien dit de oorzaak was van het slotje op het vorige topic.

Ik hoop dat er met kerst een heerlijk dik pak sneeuw ligt, dat geeft toch het kerstgevoel wat we in Nederland niet vaak mee maken.

Ik snapte hem al niet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dus omdat een bepaald persoon mijn topic naar de klote helpt word het gesloten en nu word dit topic gemaakt en dat word wel geaccepteer?! Man man man... :t

Lekker snel en handig zo een topic laten sluiten, toch?
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...