Jump to content

GTA Garages appartementen


Amthree1900

Recommended Posts

Haha, ik zal het je nog sterker vertellen. Ik krijg mijn eerste garage niet eens vol. Zo weinig waarde hecht ik dus aan een voertuigencollectie. Er zijn eigenlijk maar een paar auto's waarin ik rijd. Twee garages zijn voor mij al niet eens nodig. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, ik zal het je nog sterker vertellen. Ik krijg mijn eerste garage niet eens vol. Zo weinig waarde hecht ik dus aan een voertuigencollectie. Er zijn eigenlijk maar een paar auto's waarin ik rijd. Twee garages zijn voor mij al niet eens nodig. :7

Kan handig zijn om tweede garage te hebben die je kan volzetten met getunede Gang auto's om te verkopen. Mits je enkel per 48u mag verkopen.

Link to comment
Delen op andere websites

dat is wel een nadeel dat je zo lang moet wachten tot je weer een auto kan verkopen.

Het is eerder realistisch, aangezien je in de echte wereld dan ook als autohandelaar wordt gezien terwijl je dit niet bent. Ook gaat dit 'money farming' tegen.

Daarnaast is het ook een kunst om je favoriete auto te vinden tussen al die mogelijkheden. Wat ik dan doe is, is de auto's testen in Singleplayer. :)

Link to comment
Delen op andere websites

heb ze alle 3 al vol, zou eigenlijk wel een vierde willen haha

:D :D :D ze zouden beter gewoon elk gebouw openstellen zodat je er in kan gaan en kopen wat je leuk vindt. Maar wat ik erg mis is ipv een flat een mooie villa met tuin zoals Michael heeft ergens in die wijk. Waar je ook door de ramen kan kijken zoals bij Michael en niet dat 1 enkel huisje met 6 wagens waar je binnenkant niets ziet.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Door naar het appartement toe te gaan, het Dynasty 8 bord te vinden,

dan:

1. op het d-pad pijl naar rechts indrukken,

2. kies dan de garage die je wilt vervangen en je bent klaar. :)

Je kan vastgoed niet verkopen, alleen inwisselen voor een ander vastgoed tegen een kleine vergoeding.

Bewerkt: door tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...