Jump to content

Geld


rickbrinkman

Recommended Posts

hallo allemaal,

Ik ben best lang inactief geweest met GTA. Maar aangezien de overvallen zijn aangekondigd ben ik weer bezig met GTA online om geld te verdienen.

Ik heb begrepen dat trashtalk de beste missie is om geld te verdienen maar hoe kan ik die doen? Hij staat niet de lijst met jobs en kan ik dan eventueel een playlist maken. Of met welke playlist verdien je veel geld ?

Groet,

Rick

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben lvl 106 maar hij staat Er niet bij. Zou iemand met mij die willen doen dan kan ik hem daarna zelf hoste

EDIT: ik speel op de ps3 met de naam:rickbr1993

ERRWINS dank voor het melden

Bewerkt: door rickbrinkman
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben lvl 106 maar hij staat Er niet bij. Zou iemand met mij die willen doen dan kan ik hem daarna zelf hoste

EDIT: ik speel op de ps3 met de naam:rickbr1993

ERRWINS dank voor het melden

Ik heb nu vakantie en ben aan het sparen voor een derde garage en heb alle missies in m'n lijst staan, dus ik wil wel een keertje die missie met je doen. :)

Bewerkt: door tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

je kunt geen play list maken met trash talk, alleen missies die je kunt bookmarken kun je in een playlist zetten zoals coveted potshot crystal clear 2+3 factory closure en een paar andere versus missies (dit zijn de 9 missies die in de missie lijst stonden in het begin e zijn er nu uit voor een of andere reden)

Bewerkt: door nolms
Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik heb hem al een aantal keren gedaan. Maar als faming methode niet echt snel. Nu probeer ik die gang cars te pakken maar die spawnen nooit op de locaties. Zijn er nog andere methodes om geld te verdienen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...