Jump to content

Vraagje

Recommended Posts

Geplaatst:

Zoals de titel al verraad, ik heb een vraagje.

Ik ga morgen met een vriend naar het laatste deel van The Hobbit trilogie maar ik heb deel twee nog niet gezien. Nu heb ik vanavond mooi de tijd om het tweede deel te bekijken. Alleen heb ik de film niet ergens in een kastje liggen. Nu luid mijn vraag: weet iemand een website waar ik de film kan bekijken? Tegen betaling maakt niet maar hoe goedkoper hoe beter. Ik kan ook heel makkelijk op Facebook een berucht plaatsen met de vraag of ik het van iemand kan lenen maar ik vind het zo toch wat makkelijker.

Geplaatst:
Popcorntime

Da's via torrents en dus niet legaal. In België kun je via je TV-service, bijvoorbeeld Telenet of Belgacom, en film huren. Ook via iTunes kun je zeker wel The Hobbit 2 vinden, allemaal 100% legaal, maar uiteraard betalend.

Geplaatst:

In België kun je via je TV-service, bijvoorbeeld Telenet of Belgacom, en film huren. Ook via iTunes kun je zeker wel The Hobbit 2 vinden, allemaal 100% legaal, maar uiteraard betalend.

Op welke van deze services heb jij een abonnement :)?

Geplaatst:

Videoland had de film niet maar ik heb het uiteindelijk gekeken via popcorn time. Sharingan, bedankt! De rest natuurlijk ook voor de suggesties!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...