Masterchiken Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Yo, weet iemand of er een winkel is specieaal voor kettingen en horloges? zo ja waar. En ik zag laatst een foto van een winkel waar je bmx/motorcross kleren kan halen waar is dat? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Yo, weet iemand of er een winkel is specieaal voor kettingen en horloges? zo ja waar. En ik zag laatst een foto van een winkel waar je bmx/motorcross kleren kan halen waar is dat? :huh: met die ketting en horlogewinkel moet ik je teleurstellen,want daar zijn er geen van.zijn er 2 kledingswinkels waar je motorkleding enzo kan halen o.a. Victim en Prolaps. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Je hebt niet specefiek een winkel waar je sierraden kunt kopen maar bij de meeste winkels kun je er wel een paar kopen Overzicht van alle koopbare dingen in de winkels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benky Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 (bewerkt) Hoort dit niet in General?? Inderdaad, moved Bewerkt: 25 juli 2005 door Se7en Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.