cjzonneveld Geplaatst: 19 december 2014 Rapport Geplaatst: 19 december 2014 hallo, ik heb hier ff wat hulp bij nodig... ik heb 2 resources die ik graag in deathmatch als auto opstart wil instellen. maar hoe doe ik dat? ik ben niej zo handig... Reageren
.Sharingan Geplaatst: 19 december 2014 Rapport Geplaatst: 19 december 2014 Over wat voor soort resources hebben we het? Zijn ze wel compatible met de Deathmatch mode? Heb er niet érg veel verstand van. Dus ik zou even een reactie van Megadreams of .Timothy afwachten. Kun je ons in de tussen tijd iets meer informatie geven? Reageren
Megadreams Geplaatst: 19 december 2014 Rapport Geplaatst: 19 december 2014 Bedoel je dat je het script enkel wil laten werken wanneer er een deathmatch wordt gespeeld? Gebruik je daarnaast een standaard race mode of een multigamemode script waar je dus meestal een aparte "room" voor deathmatch hebt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.