Jump to content

Wanneer komt er sneeuw in online?

Recommended Posts

Geplaatst:

Yo,

Wanneer denk jij dat er sneeuw komt? Ik denk maandag. :puh:

Dan is er overal in de wereld de kerstperiode begonnen en zijn mensen kado's aan het kopen. Daar hoort sneeuw bij natuurlijk.

Wanneer denk jij dat er sneeuw in Online ligt?

Gr GTAkevin023.

• Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Danger_dog_guy_7

7

• maartenvdz

6

• Sanchezmoto

5

• nolms

3

Geplaatst:

Ik denk ook op 25 december. Vorig jaar was die dag dan ook de enige dag dat er sneeuw in LS lag. Natuurlijk blijft het een beetje speculeren, maar het lijkt me wel het meest logische.

Geplaatst:

Wie gaat er nu op 25 december GTA spelen?

daar heb je wel gelijk aan , ik ga alleen ff dat exclusieve item halen en dan weer off denk ik
Geplaatst:

D'r zijn best veel mensen die geen waarde hechten aan Kerst, of het niet vieren. Die mensen kunnen toch gewoon gamen als ze dat willen?

Geplaatst:

Hopelijk blijft het dit keer gewoon een hele week liggen, als ze het net als vorig jaar alleen op 25 december sneeuw in de wereld stoppen zullen weinig mensen het meemaken :(

Geplaatst:

D'r zijn best veel mensen die geen waarde hechten aan Kerst, of het niet vieren. Die mensen kunnen toch gewoon gamen als ze dat willen?

Ik hecht ook geen waarde aan Kerst of nieuwjaar hoor :) gewoon zoals elk jaar alleen en een boterhammetje met choco :D

Geplaatst:

Ik hecht ook geen waarde aan Kerst of nieuwjaar hoor :) gewoon zoals elk jaar alleen en een boterhammetje met choco :D

whahaa skeere tatta
Geplaatst:

whahaa skeere tatta

en nu in het nederlands

Geplaatst:

whahaa skeere tatta

en nu in het nederlands

ja begrijp het ook niet die skeere tatta ?

Geplaatst:

whahaa skeere tatta

en nu in het nederlands

ja begrijp het ook niet die skeere tatta ?

skeere tatta = persoon met weinig geld

maar laten we on-topic blijven :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...