GTAKevin023 Geplaatst: 19 december 2014 Rapport Geplaatst: 19 december 2014 Yo, Wanneer denk jij dat er sneeuw komt? Ik denk maandag. Dan is er overal in de wereld de kerstperiode begonnen en zijn mensen kado's aan het kopen. Daar hoort sneeuw bij natuurlijk. Wanneer denk jij dat er sneeuw in Online ligt? Gr GTAkevin023. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 19 december 2014 Rapport Geplaatst: 19 december 2014 25 december ~ 1e kerst dag Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 19 december 2014 Rapport Geplaatst: 19 december 2014 Ik denk ook op 25 december. Vorig jaar was die dag dan ook de enige dag dat er sneeuw in LS lag. Natuurlijk blijft het een beetje speculeren, maar het lijkt me wel het meest logische. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 Ik denk een paar dagen voor kerst, dan heb je langer een witte wereld. Reageren
Votair Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 (bewerkt) Ik denk ook net zoals de twee heren hierboven, 25 december. Bewerkt: 20 december 2014 door Votair Reageren
Sanchezmoto Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 Wie gaat er nu op 25 december GTA spelen? Reageren
maartenvdz Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 Wie gaat er nu op 25 december GTA spelen? daar heb je wel gelijk aan , ik ga alleen ff dat exclusieve item halen en dan weer off denk ik Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 Wie gaat er nu op 25 december GTA spelen? Mensen die geen kerst vieren Reageren
Nissan Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 Wie gaat er nu op 25 december GTA spelen? D'r zijn best veel mensen die geen waarde hechten aan Kerst, of het niet vieren. Die mensen kunnen toch gewoon gamen als ze dat willen? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 Hopelijk blijft het dit keer gewoon een hele week liggen, als ze het net als vorig jaar alleen op 25 december sneeuw in de wereld stoppen zullen weinig mensen het meemaken Reageren
Sanchezmoto Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 Wie gaat er nu op 25 december GTA spelen? D'r zijn best veel mensen die geen waarde hechten aan Kerst, of het niet vieren. Die mensen kunnen toch gewoon gamen als ze dat willen? Ik hecht ook geen waarde aan Kerst of nieuwjaar hoor gewoon zoals elk jaar alleen en een boterhammetje met choco Reageren
maartenvdz Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 Wie gaat er nu op 25 december GTA spelen? D'r zijn best veel mensen die geen waarde hechten aan Kerst, of het niet vieren. Die mensen kunnen toch gewoon gamen als ze dat willen? Ik hecht ook geen waarde aan Kerst of nieuwjaar hoor gewoon zoals elk jaar alleen en een boterhammetje met choco whahaa skeere tatta Reageren
bee1992 Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 Wie gaat er nu op 25 december GTA spelen? D'r zijn best veel mensen die geen waarde hechten aan Kerst, of het niet vieren. Die mensen kunnen toch gewoon gamen als ze dat willen? Ik hecht ook geen waarde aan Kerst of nieuwjaar hoor gewoon zoals elk jaar alleen en een boterhammetje met choco whahaa skeere tatta en nu in het nederlands Reageren
Sanchezmoto Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 Wie gaat er nu op 25 december GTA spelen? D'r zijn best veel mensen die geen waarde hechten aan Kerst, of het niet vieren. Die mensen kunnen toch gewoon gamen als ze dat willen? Ik hecht ook geen waarde aan Kerst of nieuwjaar hoor gewoon zoals elk jaar alleen en een boterhammetje met choco whahaa skeere tatta en nu in het nederlands ja begrijp het ook niet die skeere tatta ? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 Wie gaat er nu op 25 december GTA spelen? D'r zijn best veel mensen die geen waarde hechten aan Kerst, of het niet vieren. Die mensen kunnen toch gewoon gamen als ze dat willen? Ik hecht ook geen waarde aan Kerst of nieuwjaar hoor gewoon zoals elk jaar alleen en een boterhammetje met choco whahaa skeere tatta en nu in het nederlands ja begrijp het ook niet die skeere tatta ? skeere tatta = persoon met weinig geldmaar laten we on-topic blijven Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.