Joriz Geplaatst: 23 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2014 Ik heb de lijst weer bijgewerkt. Ik zal de mensen die zich hebben opgegeven straks allemaal een vriendverzoek sturen waarna de daawerkelijke uitnodigingen voor de besloten GTA Online lobby iets voor 20:00 zullen volgen. Er zijn nog enkele plaatsjes vrij dus opgeven kan nog! Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 Zet mij er ook maar bij! Ik weet niet 100% zeker of ik aanwezig kan zijn, maar reken er maar wel op. PSN: alaska1001 HS: Ja Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 Ik kan er wss niet tot het einde bij blijven Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 ik wil er ook nog bij zijn.. Reageren
Remsosss Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 (bewerkt) Hallo, ik keek al een tijdje anoniem mee op dit forum, en nu toch maar aangemeld. Lijkt me leuk om mee te spelen in deze sessie. Dus als er nog plek is, mijn psn is Remsosss. (ps4, met headset) Vaak savonds en tot in de kleine uurtjes online... Wie weet tot vanavond? ( leeftijd is 34, voor zover dat er toe doet:) Bewerkt: 23 december 2014 door Remsosss Reageren
Fredje1989 Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 (bewerkt) Heb dr zin in. Bewerkt: 23 december 2014 door Fredje1989 Reageren
Itzneutralz Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 Ik kan helaas straks niet meedoen wegens familiale problemen. Veel plezier voor jullie en mijn excuses Reageren
Joriz Geplaatst: 23 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2014 Iedereen bedankt voor het opgeven. Ik heb alle mensen die meedoen een PSN vriendverzoek verzonden. Iets voor 20:00 krijgt iedereen een uitnodiging voor de besloten freeroam sessie in GTA Online. Mocht je verdere vragen hebben of mee willen kijken ben je welkom in de chat. Regels: Vernielingen van andermans materiaal is niet toegestaan. Indien je een headset hebt, dien je je te gedragen en is schelden absoluut verboden. Gezelligheid en respect wordt ten zeer gewaardeerd. Elkaar zomaar afschieten in freeroam is dus niet de bedoeling. In een death match mag je natuurlijk wel op de tegenstander schieten Reageren
ricky_98 Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 Psn: Rish1998 Headset; ja! Reageren
ricky_98 Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 En ik heb een ps4! Psn: Rish1998 Reageren
Bakkerbaard Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 (bewerkt) Hallo! Remosss attendeerde mij op deze samenkomst. Gewoonlijk kom ik pas tegen middernacht online en ik verwacht vandaag niet heel veel anders, maar ik wil me toch alvast even aanmelden. Just in case. PSN: Bakkerbaard Headset: Ja Hopelijk tot latör. Edit: Ah, zie net te laat dat de sessie gevuld is. Ik kijk nog wel even door het raam als ik daadwerkelijk online ga. Bewerkt: 23 december 2014 door Bakkerbaard Reageren
Joriz Geplaatst: 23 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2014 Het was weer een super gezellige en volle meeting. Zeker weer genoten van alle bekende, maar ook diverse nieuwe mensen. Leuk om weer is flink tegen elkaar te schieten. Moeten we zeker nog een keer doen! Bij deze een opname van de meeting. Zoals gewoonlijk begint de gameplay pas rond de 30ste minuut: Reageren
Niked Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 (bewerkt) Wat foto's .jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>.jpg'> .jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>.jpg'> .jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>.jpg'> .jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>.jpg'> Bewerkt: 23 december 2014 door skullz-000 Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 (bewerkt) ( leeftijd is 34, voor zover dat er toe doet:) dan ben je nog maar 1 jaar ouder dan mij was gezellig trouwens jammer dat precies na de playlist ik ineens een blauw scherm kreeg met gta5 fatal error en melden aan psn dus na de update nog een aantal bugs... toen had ik geen zin meer om heel de zooi opnieuw te starten.. sorry nolms, maar kon het niet laten de monstertruck te pakken bij de laaste race... maar als dezelfde race bij een volgende playlist erbij staat.... Bewerkt: 24 december 2014 door DDT Dorus Reageren
Wes043 Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 Jammer dat ik deze meeting gemist heb. Volgende ben ik erbij! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.