tjarda1999 Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 ( leeftijd is 34, voor zover dat er toe doet:) dan ben je nog maar 1 jaar ouder dan mij was gezellig trouwens jammer dat precies na de playlist ik ineens een blauw scherm kreeg met gta5 fatal error en melden aan psn dus na de update nog een aantal bugs... toen had ik geen zin meer om heel de zooi opnieuw te starten.. sorry nolms, maar kon het niet laten de monstertruck te pakken bij de laaste race... maar als dezelfde race bij een volgende playlist erbij staat.... ook sorry van mij van de laaste race maar die race vraagt er ook voor Reageren
KoningJesper Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 ( leeftijd is 34, voor zover dat er toe doet:) dan ben je nog maar 1 jaar ouder dan mij was gezellig trouwens jammer dat precies na de playlist ik ineens een blauw scherm kreeg met gta5 fatal error en melden aan psn dus na de update nog een aantal bugs... toen had ik geen zin meer om heel de zooi opnieuw te starten.. sorry nolms, maar kon het niet laten de monstertruck te pakken bij de laaste race... maar als dezelfde race bij een volgende playlist erbij staat.... ook sorry van mij van de laaste race maar die race vraagt er ook voor Welke race was het dan? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 (bewerkt) ( leeftijd is 34, voor zover dat er toe doet:) dan ben je nog maar 1 jaar ouder dan mij was gezellig trouwens jammer dat precies na de playlist ik ineens een blauw scherm kreeg met gta5 fatal error en melden aan psn dus na de update nog een aantal bugs... toen had ik geen zin meer om heel de zooi opnieuw te starten.. sorry nolms, maar kon het niet laten de monstertruck te pakken bij de laaste race... maar als dezelfde race bij een volgende playlist erbij staat.... ook sorry van mij van de laaste race maar die race vraagt er ook voor Welke race was het dan? Bewerkt: 24 december 2014 door Danger_dog_guy_7 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.