ERRWINS Geplaatst: 6 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2015 Absoluut, het is je eigen keus in welke crew je zit. Mocht het nodig zijn voor de Heists, dan kun je altijd nog switchen of joinen. Reageren
maartenvdz Geplaatst: 6 januari 2015 Rapport Geplaatst: 6 januari 2015 Je moet niets, maar zou leuk zijn wanneer er mensen in de crew van het forum zouden zitten. je moet toch bij elkaar in de crew zitten om de heist te spelen? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 6 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2015 Zover ik weet, is daar nog niets over bekend. Als het zover is, zal ik het hier posten zodat we ons er op kunnen voorbereiden. Reageren
Together Geplaatst: 6 januari 2015 Rapport Geplaatst: 6 januari 2015 Ik zou ook wel mee willen doen. Psn: boy981 Headset: Ja Ik kan alleen Vrijdag, Zaterdag en Zondag. Reageren
Snoop040 Geplaatst: 9 januari 2015 Rapport Geplaatst: 9 januari 2015 Zou ik er ook bij kunnen om de bank over te vallen heb ook headset en heet online snoop040 gr Reageren
FGras Geplaatst: 16 januari 2015 Rapport Geplaatst: 16 januari 2015 Dikke kans dat ik ook aanwezig ben. psn: FGras Headset: Nee Reageren
yoeri99 Geplaatst: 23 januari 2015 Rapport Geplaatst: 23 januari 2015 Is er nog plek? Zoja zou ik ook graag komen, psn dutchkill99 heb een headset Reageren
Together Geplaatst: 28 januari 2015 Rapport Geplaatst: 28 januari 2015 Ik ben ook aanwezig mits de datum past! Ik had dat niet in mijn vorige bericht gezet.. :$ Reageren
ERRWINS Geplaatst: 28 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2015 Toegevoegd en aangepast! Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 28 januari 2015 Rapport Geplaatst: 28 januari 2015 Weet je al hoelaat je wil beginnen als het zover is? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 21 februari 2015 Rapport Geplaatst: 21 februari 2015 (bewerkt) Wat interessante info: www.inquisitr.com/1859520/gta-v-online-heists-update-new-characters-possible-release-feb-27 According to KDrama Stars, the GTA V Online Heists release date is going to be February 27, 2015. In fact, gamers should be expecting an announcement about it earlier than that. This announcement was apparently expected to come this week, but the week is almost over. While millions of gamers wait anxiously for the release of the online version, Rockstar has made a definitive comment that the PC version will be available on March 24, 2015. Online Versions are usually available prior to the release of the PC version, and nothing different is expected this time. (link kopiëren lukte niet ) Bewerkt: 21 februari 2015 door thebig Reageren
ERRWINS Geplaatst: 21 februari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2015 Voor nu zijn het nog maar geruchten, en geruchten zijn veelal niet waar. Zoals in het artikel is gezegd, komt veel informatie van YouTube dus echt betrouwbaar vind ik niet. Wel hoop ik elke dag op een nieuwsbericht van Joriz met informatie over de Heists. Tot nu toe is het nieuwsbericht nog steeds niet geschreven. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 21 februari 2015 Rapport Geplaatst: 21 februari 2015 Ik heb er al wel zin in, maar het lijkt nog zo lang te duren! Die bank binnen lopen met z'n vieren lijkt me ook gaaf Reageren
ERRWINS Geplaatst: 21 februari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2015 Klopt, maar des te langer het duurt, des te beter het product. Al hoop ik wel dat het snel komt aangezien ik veel zin heb in deze meeting. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.