Jump to content

Geld na nieuwste update


KoningJesper

Recommended Posts

Ik weet niet hoe het met de old gen zit, maar ben er achter gekomen dat in Paleto Bay bij de amunation waar die legertruck staat, spawnt 1 keer per dag een getunde Sandking xl die de weg opdraait kan haast niet missen. die is zo rond de 15000 a 18000 waard, die spawnt tussen 9 en 1 a 2 uur.

Ik ben hem afgelopen week al een paar keer daar tegen gekomen, op de Xbox One.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe het met de old gen zit, maar ben er achter gekomen dat in Paleto Bay bij de amunation waar die legertruck staat, spawnt 1 keer per dag een getunde Sandking xl die de weg opdraait kan haast niet missen. die is zo rond de 15000 a 18000 waard, die spawnt tussen 9 en 1 a 2 uur.

Ik ben hem afgelopen week al een paar keer daar tegen gekomen, op de Xbox One.

Dat klinkt heel handig! Zal er naar kijken!

Thanks dat is handig!

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb zelf voor mijn eigen een play list gemaakt met 16 keer de race obstacle what. ik heb hem nog niet geprobeerd aangezien ik hem vandaag nog gemaakt heb snel en ik morgen op vakantie ga.

jammer genoeg daar geen internet voor ps3 dus neem ik mijn oude ps2 mee om wat te kunnen gamen. tijdje de oude GTA san andreas spelen denk ik dan maar. na mijn vakantie zal ik mijn playlist proberen denk dat het ongeveer 3k per race op levert als ik hem alleen doe.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik meestal GTA Online missies aan het doen ben, dan doe ik "Chop Chop". Met die missie verdien je, je zo'n 22.000 dollar.

Rooftop Rumble verdien je, je ook aardig geld mee. Maar dat bedrag ligt iets later, ongeveer 17.500 dollar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het nog werkt maar je zou challenges kunnen proberen hierbij kun je 500k krijgen. Je moet hiervoor wel 250k inleggen en als je dan wint maak je 250k winst. Deze challenges kun je doen bij start en dan bij "playlists" dan klik je op challenges. Ik zal een link bij dit bericht zetten voor meer info.

succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het nog werkt maar je zou challenges kunnen proberen hierbij kun je 500k krijgen. Je moet hiervoor wel 250k inleggen en als je dan wint maak je 250k winst. Deze challenges kun je doen bij start en dan bij "playlists" dan klik je op challenges. Ik zal een link bij dit bericht zetten voor meer info.

succes!

bij mij blijft die lijst laden op ps3.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...