tristandijkstra Geplaatst: 21 december 2014 Rapport Geplaatst: 21 december 2014 (bewerkt) Beste lezer Ik ben gister overgestapt van Crew naar me eigen Crew Dat is allemaal succesvol gegaan maar nu is het volgende: Als ik een sessie van een vriend wil joinen dan staat er bij Invite of join (Disabled) Als ik er alsnog op klik krijg ik dit: ALERT: joining other players sessions is disabled until both you and this player have completed the GTA Online Tutorial Wat moet ik doen om het alsnog te fixen. Ik ben op Rank 63 (Bijna 64) wie kan me helpen ik heb al wat dingen geprobeerd wat ik vond op andere forums zoals engelse forums maar niets helpt. Laat me weten groetjes Tristan Dijkstra PS: het gaat om GTA V op PS3 Bewerkt: 21 december 2014 door tristandijkstra Reageren
ERRWINS Geplaatst: 21 december 2014 Rapport Geplaatst: 21 december 2014 Hallo Het kan zijn dat je vriend net nieuw is met GTA V en dus een tutorial moet volgen. Wanneer hij deze heeft voltooid, kun je hem joinen. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 21 december 2014 Rapport Geplaatst: 21 december 2014 Heeft niks met je crew te maken, heb zelf het probleem ook ookal heb ik meerdere keren met die gene gespeeld. Reageren
tristandijkstra Geplaatst: 21 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2014 er word maar een paar players beschikbaar weergeven die andere players zijn al rond rank 60 of meer. en had er voor geen problemen mee gehad kon prima met ze online gamen tot gisteren .. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 21 december 2014 Rapport Geplaatst: 21 december 2014 (bewerkt) Ik heb het ook. Bij mij zeiken ze ook om een tutorial maar ik ben rank 156 en mijn vrienden zijn ook allemaal boven rank 10. Ik ga denk ik ook een ticket naar R* sturen want inviten is bij ook disable Bewerkt: 21 december 2014 door Danger_dog_guy_7 Reageren
tristandijkstra Geplaatst: 21 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2014 Sinds de laatste Update: 1.19 is dit robleem opgetreden heb ik het idee. Reageren
nolms Geplaatst: 21 december 2014 Rapport Geplaatst: 21 december 2014 hoi, dit is een probleem voor meerdere spelers maar er is een mogelijke oplossing voor maar ik weet niet zeker of het werkt want ik heb dat probleem nie Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 21 december 2014 Rapport Geplaatst: 21 december 2014 Toen ik een ticket wilde sturen naar Rockstar kreeg ik de melding (zie rode balk) Reageren
tristandijkstra Geplaatst: 21 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2014 Dus ze hebben het probleem al meerdere keren ontvangen en zijn er mee bezg denk Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 21 december 2014 Rapport Geplaatst: 21 december 2014 Ze zijn het aan het oplossen Reageren
Nitivity Geplaatst: 22 december 2014 Rapport Geplaatst: 22 december 2014 Idd, strontvervelend dit! Kan geen fatsoenlijke livestream doen door deze meuk! Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 22 december 2014 Rapport Geplaatst: 22 december 2014 Ze zijn er druk mee bezig, hoop dat het opgelost is als de sneeuw valt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.