Jump to content

Gmail - Mails weg


3L1077

Recommended Posts

Hey,

Gisterenavond kreeg ik een kwaad telefoontje van m'n pa omdat ik me Google had ingelogd op zijn pc. Hij wist niet hoe hij moest uitloggen en was dus kwaad op mij. Tien minuutjes later stuurt hij me een SMS-je "ik heb wat geknoeid, het is gelukt."

De volgende ochtend, vandaag dus, kijk ik in mijn inbox om te zien wanneer m'n PC geleverd wordt... alles weg. Al m'n mails zijn gewoon verdwenen. Heb al in de prullenmand gekeken, die leeg is, en bij verzonden berichten staan nog enkele flarden, zo goed als niets.

Heeft iemand een idee; kan het zijn dat mijn pa al die mails verwijderd heeft? Wat kan er gebeurd zijn? Zijn ze terug te halen? Het is best wel kut want alle gegevens van de bestelling van mijn PC stonden erin...

Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik je de mail-app op je Mac? Kijk dan eens bij "Alle berichten", daar heb ik ook wel eens mailtjes teruggevonden die per ongeluk verwijderd waren en ik nergens meer kon terugvinden. Ook al in je browser je mail geopend? Wie weet kan je via de site zelf nog wat terugvinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Je vader zou inderdaad iets gedaan kunnen hebben, maar je zou ook getroffen kunnen zijn door een hack of storing. Ik vrees dat je dan alles kwijt bent...

De bestel-informatie van je pc kan je misschien nog terug vinden op je evt. account bij het bedrijf.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...