Jump to content

Verschillende knoppen van het toetsenbord functioneren niet


Dotz

Recommended Posts

Bij deze open ik een topic om wat vragen te stellen over mijn laptop. Ik heb een HP Probook 4540s. Sinds enkele dagen doen verschillende knoppen het niet meer. De cijfers 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, en 0 in de rij cijfers tussen de letters en de f-toetsen doen het niet meer. De 5 en 6 doen het opvallend genoeg nog wel. Daarnaast krijg ik ook geen respons met de ↓-knop en de 2-knop van de numpad. De twee typen kan ik dus alleen nog maar met de copy paste-functie :7.. De knoppen werken wel w2323098983750239983568

Dit is natuurlijk zeer vervelend bij zaken als tekstverwerken. Een oplossing heb ik met googlen niet gevonden. Met het schermtoetsenbord kan ik alle tekens wel gewoon typen. Iemand enig idee wat zou kunnen helpen? Misschien iets met een bios of een of andere driver? Maar daar ben ik zelf niet zo goed in thuis..

Soms werken de knoppen overigens opeens wel, maar nooit langer dan tien minuten..

Mijn excuses als ik dit topic verkeerd geplaatst heb, ik wist niet goed of ik het in hardware of software moest plaatsen. Uiteindelijk heb ik het maar hier geopend, een mod kan het altijd nog verplaatsen natuurlijk :).

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenaardig. Wat ik zou proberen is om even een Linux live USB te maken en op te starten vanaf USB. Dit tast de bestanden op je PC geenszins aan. Als je in de Linux omgeving wel volledige controle hebt over de toetsen dan ligt het probleem bij Windows, zoniet dan is er iets hardwarematig stuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...