AlexanderGamer Geplaatst: 25 december 2014 Rapport Geplaatst: 25 december 2014 Ik wil graag meedoen met de MTA meeting en geef aan alles goed te hebben doorgelezen. MTA nick: AlexanderNL Heb je ervaring met MTA? ja Opmerkingen: Heb er heel veel zin in! Hoop er bij te kunnen zijn. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Geplaatst: 28 december 2014 Ik wil graag meedoen met de MTA meeting en geef aan alles goed te hebben doorgelezen. MTA nick: +TU+SirBertus Heb je ervaring met MTA? Uiteraard. Opmerking: Ik wil megadreams voor het mij attenderen dat er een meeting plaats gaat vinden. Reageren
Megadreams Geplaatst: 30 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2014 De meeting zal plaatsvinden om 19:00. Ongeveer een 15-tal minuten voor de aanvang zal het wachtwoord en IP van de server worden vrijgegeven. Reageren
thebig Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Ik wil graag meedoen met de MTA meeting en geef aan alles goed te hebben doorgelezen. MTA nick: ilgrande Heb je ervaring met MTA? ja/nee Opmerking: Ik kom misschien wat later, rond half 8 of 8u 's avonds. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Ik wil graag meedoen met de MTA meeting en geef aan alles goed te hebben doorgelezen. MTA nick: Foreigner97 Heb je ervaring met MTA? ja/nee Opmerking: Ik zal er pas zijn vanaf een uur of half 10. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Ik weet nog niet precies hoe mijn avond loopt, maar ik denk dat ik eerst weg ben en pas rond een uur of 9 in kan stappen. Reageren
Joriz Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Ik wil graag meedoen met de MTA meeting en geef aan alles goed te hebben doorgelezen. MTA nick: Joriz Heb je ervaring met MTA? Ja, vroeger heel vaak gespeeld. Opmerking: Ben waarschijnlijk iets later aanwezig rond 19:30 a 20:00 Reageren
Delvarik Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Ik wil graag meedoen met de MTA meeting en geef aan alles goed te hebben doorgelezen. MTA nick: Delvarik Heb je ervaring met MTA Ja redelijk vaak gespeeld. Opmerking Ik join rond 20:00/21:00 Reageren
Djdidier Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Ik wil graag meedoen met de MTA meeting en geef aan alles goed te hebben doorgelezen. MTA nick: Djdidier Heb je ervaring met MTA? ja Opmerking: yay Reageren
Niked Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 (bewerkt) Ik wil graag meedoen met de MTA meeting en geef aan alles goed te hebben doorgelezen. MTA nick: Taartmetslagroom Heb je ervaring met MTA? Nope, 5 minuten geleden geïnstalleerd xD Opmerking:Nog nooit gespeeld, rond 20:30 ben ik er Bewerkt: 30 december 2014 door skullz-000 Reageren
Dexist Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Ik wil graag meedoen met de MTA meeting en geef aan alles goed te hebben doorgelezen. MTA nick: Dexist Heb je ervaring met MTA? nee, alleen SA-MP Opmerking: Net gedownload, ik kom vanavond wel even langs, weet niet precies hoelaat. Reageren
Nyltje Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 De meeste mensen eten rond 19:00 dus ik denk dat de meeste een uurtje later komen. Reageren
NicolaB Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 De meeste mensen eten rond 19:00 dus ik denk dat de meeste een uurtje later komen. Exact. Met moeite kan ik overigens GTAForum bereiken. Mijn internetverbinding is nog steeds niet goed genoeg voor een continue snelheid, die nodig is voor het gamen. Ik poog gta sa en mta op mijn laptop te installeren en eventueel op een andere internetverbinding mee te doen, maar kan dus nog niets garanderen. Reageren
Joriz Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Vanwege werk ben ik waarschijnlijk nog later of niet aanwezig. Mijn excuses voor het late afmelden. Zo hoort dat natuurlijk niet, maar werk gaat natuurlijk voor. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Nog een uurtje! Later aansluiten is uiteraard geen probleem. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.