ERRWINS Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Het vliegtuig is soms een beetje eigenwijs, en dan lukt het niet om de glasplaat goed te raken. Wat krijg je dan? Juist, een chat vol grappen Reageren
Nyltje Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 (bewerkt) Tijd vliegt als je plezier hebt! -Maar ik mocht niet vliegen Het vliegtuig is soms een beetje eigenwijs, en dan lukt het niet om de glasplaat goed te raken. Wat krijg je dan? Juist, een chat vol grappen Bij mijn eerste keer wist ik niet waar ik heen moest, maar daarna was ik opeens gepromoveerd van stewardess tot gevechtspiloot, ik ramde iedereen meteen in 1x. Bewerkt: 31 december 2014 door Nyltje Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 (bewerkt) Tijd vliegt als je plezier hebt! -Maar ik mocht niet vliegen Het vliegtuig is soms een beetje eigenwijs, en dan lukt het niet om de glasplaat goed te raken. Wat krijg je dan? Juist, een chat vol grappen Bij mijn eerste keer wist ik niet waar ik heen moest, maar daarna was ik opeens gepromoveerd van stewardess tot gevechtspiloot, ik ramde iedereen meteen in 1x. Ik wist wel dat je een vrouw was. Bewerkt: 31 december 2014 door TheDutchWesley Reageren
Nyltje Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Tijd vliegt als je plezier hebt! -Maar ik mocht niet vliegen Het vliegtuig is soms een beetje eigenwijs, en dan lukt het niet om de glasplaat goed te raken. Wat krijg je dan? Juist, een chat vol grappen Bij mijn eerste keer wist ik niet waar ik heen moest, maar daarna was ik opeens gepromoveerd van stewardess tot gevechtspiloot, ik ramde iedereen meteen in 1x. Ik wist wel dat je een vrouw was. Wat? De rank na stewardess is steward. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 (bewerkt) Nee hoor, ik zit op een luchtvaartschool en ik heb dus altijd gelijk een steward is een mannelijke stewardess. Een purser is de hoofdsteward -of stewardess. Bewerkt: 31 december 2014 door TheDutchWesley Reageren
Jemoeder51 Geplaatst: 1 januari 2015 Rapport Geplaatst: 1 januari 2015 (bewerkt) Ik heb 48 gigabyte aan beeldmateriaal opgenomen dus dat beloofd een flink aantal screenshots en/of video's Hier alvast een paar: Bewerkt: 1 januari 2015 door Jemoeder51 Reageren
Nyltje Geplaatst: 5 januari 2015 Rapport Geplaatst: 5 januari 2015 Ik heb 48 gigabyte aan beeldmateriaal opgenomen dus dat beloofd een flink aantal screenshots en/of video's Hier alvast een paar: *knip* Jezus! O_o Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.