aron24 Geplaatst: 22 december 2014 Rapport Geplaatst: 22 december 2014 Wat is de beste song van 2014? Was de song van Ariana Grande, Katy Perry, Hardwell of Coldplay? Of is het iemand die bijna niemand kent. Dit vindt ik het beste nummer: Voor mij op de tweede plek is Ed Sheeran met Thinking out Loud! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 22 december 2014 Rapport Geplaatst: 22 december 2014 (bewerkt) Vind het lastig te zeggen. Bij het schrijven van deze reactie moet ik het nog even beslissen. Je hebt bijvoorbeeld Taylor Swift met Shake it off, Dotan met Home of Streets van Kensington. Van deze drie ga ik toch voor Dotan met Home. Ik weet zeker dat een aantal mensen het een overrated nummer vinden, maar ik blijf het wel een goed nummer vinden. Zeker toen met de MH17 ramp werd betekenis van het nummer veel dieper. Bewerkt: 22 december 2014 door Bassieboy35 Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 22 december 2014 Rapport Geplaatst: 22 december 2014 Bassieboy35, je hebt goede smaak. Toen ik de topictitel zag dacht ik meteen aan dit nummer. Tijdens het WK voetbal was het nummer overal te horen, maar uiteraard is de MH17-ramp de connectie die de meesten met het nummer leggen. Ook ik krijg nog elke keer kippenvel als ik beelden van de rouwstoeten zie en dit nummer er bij hoor. Overrated of niet, dit blijft voor mij de song van het jaar. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 22 december 2014 Rapport Geplaatst: 22 december 2014 Dotan scoort bij mij ook hoge punten, maar toch gaat mijn stem naar iemand anders. Een heerlijk rustig nummer met een goede betekenis en tekst dat met gevoel is geschreven. Dit onderscheid zich buitengewoon van de rest. Reageren
1974 Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 (bewerkt) Bewerkt: 23 december 2014 door 1974 Reageren
RUBENN Geplaatst: 25 december 2014 Rapport Geplaatst: 25 december 2014 Home van Dotan, Stay With Me van Sam Smith en verschillende nummers van Coldplay, vooral Midnight, hebben mij dit jaar positief verrast. Al is bijv. Dotan helemaal niet m'n genre. In de laatste maanden van het jaar vond ik dit wel erg goede nummers (en er zijn er natuurlijk zoveel meer ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.