Jump to content

PC upgrade GtaV


.Sharingan

Recommended Posts

Met GTAV in het vooruitzicht heb ik besloten, ofja besloten te gaan informeren of mijn pc een upgrade nodig heeft om de game een flinke kwaliteit boost te geven. Mijn huidige bak zal het wel redelijk trekken maarja :v

Specs:

Processor: Intel Core i5 2400 3.1Ghz

Moederbord: MSI Z68A-G43 (G3)

Videokaart: MSI N560GTX-SE 1GB

HDD: Samsung spinpoint F3 1TB

SSD: Samsung 840 250GB

Voeding: Cooler Master Silent Pro 500w

Werkgeheugen: G.Skill Ares F3 2x 4GB

Optische drive: Samsung DVD brander

Behuizing: Sharkoon Rebel9 Aluminium U3

Budget max 500 eu

Thanks ^^

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

De processor is in principe nog goed genoeg (er van uit gaande dat het spel geen rommel port is of wordt), dus de enige upgrade die ik zou overwegen is de grafische kaart. Een GTX 970 is momenteel heel erg populair en een erg krachtige kaart. De prijs is wel navenant.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit gaat natuurlijk niet lukken voordat we de specs weten van GTA V ;)

Dus als ik nu de specs van BF4 had gepost kreeg ik net zo'n smartass reactie? :fp:

De processor is in principe nog goed genoeg (er van uit gaande dat het spel geen rommel port is of wordt), dus de enige upgrade die ik zou overwegen is de grafische kaart. Een GTX 970 is momenteel heel erg populair en een erg krachtige kaart. De prijs is wel navenant.

Heb qua hardware niet veel verstand van de zaak.. Het enige wat ik weet is dat de GTX970 niet in mijn kast past. Scheelt enkele centimeters.

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Dit gaat natuurlijk niet lukken voordat we de specs weten van GTA V ;)

Dus als ik nu de specs van BF4 had gepost kreeg ik net zo'n smartass reactie? :fp:

Volgens mij snap jij het nog niet zo goed, ofwel?! :{

Als je de specs van BF4 had gepost was het inderdaad makkelijker geweest, die zijn namelijk bekend

Bedoel er alleen mee te zeggen dat je beter even kan wachten tot de specs bekend zijn :duh::t

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij snap jij het nog niet zo goed, ofwel?! :{

Als je de specs van BF4 had gepost was het inderdaad makkelijker geweest, die zijn namelijk bekend

Bedoel er alleen mee te zeggen dat je beter even kan wachten tot de specs bekend zijn :duh::t

Tuurlijk snap ik wat je bedoelt. Maar ik kan er toch wel van uit gaan dat men mij een advies kan geven op basis van de specs van de PS4 en XBO.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe lang is een GTX970 gemiddeld? Volgens de Sharkoon U3 specs mag een GPU maximaal 30cm lang zijn.

Meeste GPU's zijn zo een 27,5CM of ietsje langer.

En zoals Big Boss zou ik de enigste onderdeel upgraden en dat is de GPU. GTX970 biedt op het moment de beste prijs/verhouding.

De 970 is zo een ~3% sneller als de GTX780. En dat is een hele mooie prijs.

Natuurlijk als je een AMD liefhebber bent, kan je ook voor een AMD R9 290(X) gaan tegen een zeer scherpe prijs van €249:

http://www.alternate.nl/html/product/listing.html?size=500&lk=10190&tk=7&navId=18414#listingResult

Link to comment
Delen op andere websites

Tip, koop een dremel en begin met zagen en slijpen in je kast, zou ik doen iig.

Die twee cm is makkelijk vrij te maken, en je kast is verder ook niet echt iets speciaals, en zoveel 5,25" sloten heb je vast niet nodig.

Hehe Ik zal komende week de schuifmaat eens uit de kast pakken en eens beginnen met meten want volgens mij heb ik, zoals je zegt, nog wel wat ruimte over aan de voorkant.

Ik kan misschien ook via een vriend van mijn broer een videokaart overkopen + evt waterkoeling. Die gozer heeft een aantal hele dikke pc's staan waar hij bitcoins mee farmde en hij moet ze nu kwijt. Waarschijnlijk kan ik het voor een mooi prijsje overkopen.

Informatie over de kaarten volgt binnenkort.

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...