Jump to content

PC upgrade GtaV


.Sharingan

Recommended Posts

Bitcoinkaarten zou ik sowieso vermijden, hoe mooi de prijs ook is.
Wegens slijtage of..?

Of het slijtage is, hangt ervan af welke type kogellagers zijn gebruikt in de videokaarten.

Maar een videokaart die al 24/7 heeft zitten te draaien lijkt me niet echt zo prettig.

Link to comment
Delen op andere websites

Oa de fan kan een probleem worden ja.

Ik heb vroeger mijn oude ATI GPU gebruikt om een brute force uit te voeren en die heeft toch zeker 2 maanden 24 uur per dag gedraaid. Hierna had ik constant GPU uitval dus ik vermoed dat dit wel degelijk een negatief effect heeft op de GPU. Het ding werkte nog wel maar de artefacts werden heel erg, ik denk dat het GPU memory niet meer goed aanspreekbaar was.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Nu de specificaties wel bekend zijn vraag ik me af in hoeverre ik moet gaan upgraden. Mijn huidige processor komt 0.10Ghz te kort als ik het direct naast de recommended specificaties leg. Ik weet niet hoeveel die 0.10Ghz uitmaakt. Ik gok niet echt veel? Maar videokaart staat upgraden staat sowieso vast. Weet iemand of er in de komende maanden nog nieuwe kaarten gaan uitkomen? Of kan ik in principe al eentje 'uitkiezen'?

Link to comment
Delen op andere websites

0.10GHz oftewel 100MHz maakt helemaal geen ene reet uit. Het maakt alleen uit in RTS games. (Real Time Strategy)

Je CPU is dus gewoon prima. En het blijkt dat er dit jaar geen deftige GPU's uit zullen komen en met deftige bedoel ik écht vernieuwde GPU's.

TSMC doet het dit jaar slecht dus sowieso hoeven we niet op nieuwe GPU's verwachten van nVidia behalve GTX960 en mogelijk Titan X

maar dat is een dure grap. Over AMD is daar nog niet echt veel bekend over.

Als je max budget echt €500 is, dan echt sowieso een GTX970.

Bewerkt: door Blue_V
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...