Jump to content

GTA4 Steam video settings locked

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Rechtermuisknop op de snelkoppeling naar GTAIV.exe, eigenschappen. Als je dan de URL van de game ziet staan (bijv. Programfilesx86/steam/steamapps/common/gtaiv) dan moet je op het einde "-norestrictions -nomemrestrict toevoegen. Dan zal de snelkoppeling er ongeveer zo uit komen te zien: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\LaunchGTAIV.exe" -norestrictions -nomemrestrict

Bron: http://www.thegtaplace.com/forums/topic/20760-how-to-bypass-gta-iv-memory-restrictions/

Bewerkt: door TheDutchWesley
Geplaatst: (bewerkt)

Ondertussen haat ik dit spel nu krijg ik seculauncher failed to start application 2000 melding te zien :@ :@ :@ :@

Waarom leveren ze niet gewoon een fatsoenlijke patch die werkt op W8 met steam :@ :@ :@ :@

Bewerkt: door P.ZAAL
Geplaatst:

Bij mij werkt ie op W8.1.

Probeer dit lijstje eens:

-> probeer GTA IV offline te spelen.

-> maak een snelkoppeling van je GTAIV.exe vanuit je installatiemap naar je bureaublad.

-> voeg "-availablevidmem 80.0" toe in je URL van de snelkoppeling op je bureaublad (rechtermuisknop, eigenschappen)(verhielp bij mij ook het probleem)

-> voer het spel uit als administrator.

-> herinstalleer GTA IV.

Geplaatst:

Werkt niet er werkt nooit iets bij mij

%^&@$^#&* SPEL :@ :@ :@

Redelijke bump, maar speel je het spel via Steam? Als je via Steam speelt werkt het bypassen niet via de shortcut, maar via Steam zelf.

Daarom: Rechtsklik op GTA IV -> Properties/Eigenschappen -> Set Launch Options.. -> -norestrictions -nomemrestrict

Als je daarna nog steeds geen succes hebt, raad ik je aan een ticket in te dienen bij Rockstar zelf. Dit kun je hier: https://support.rockstargames.com/hc/communities/public/questions/new

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...