Jump to content

krijg geen missies meer 15,8%


tequila96s

Recommended Posts

Hoi ik heb 4 dagen geleden eindelijk gta5 gehaald meteen beginnen met spelen. Alleen zit ik al weer 3 dagen vast. Ik krijg geen nieuwe missies meer. Wat moet ik nu doen?

Ik heb wel alle races gehaald/side missions. Ik heb vandaag een software update 1.20 gehad. Ik hoopde dat deze update iets zou helpen maar ner helaas niet. Kunnen jullie mij misschien veder helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de autosave staat pulling one last faver. Ik weet niet of dit is wat u bedoelt.

veder staat er nog bij replay missie.

-prologue

-franlin and lamar

-repossessions

-chop

-complications

Ik hoop dat u zo voldoende info heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je al 'switchen' naar Michael?

Hierna zou je Father/Son met Michael moeten kunnen spelen. :)

Switchen doe je trouwens door op je D-pad (richtingknoppen links op controller) naar beneden te drukken en dan met de rechter-stick een personage te kiezen. ;)

Bewerkt: door tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik het goed begrijp heb je nog maar 5 hoofdmissies gedaan en is je laatste missie Complications. Na de missie Complications zou normaal gezien de missie Father/Son vrij moeten komen.

Ook kan je na de missie Complications, spelen met Michael, houd hiervoor het pijltje naar beneden op je controller in gedrukt en selecteer Michael.

Als het goed is moet er dus een missie starten als je naar het huis van Michael gaat, met Franklin óf Michael. Michaels huis kan je hier vinden.

Edit: Ninja'd by tommie :o

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik weet waar het huis is en hoe ik moet swicthtsen. Ik heb wel het smsje gekregen van amanda. Met er in

"Michael you bought me that court but whe never use it. My grip and ball controls has def improved. Coach is V hard on me. Xx"

Ik ben net tennis met haar gaan spelen en naar de bar gegaan misschien helpt dit?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben net naar franklin naar Michael toe gegaan.

Hij had eerst een verhaaltje en toen liep ik achter hem aan gewoon om te kijken of ik geen missie kreeg.

Maar toen sloeg hij mij dood :puh:

Denk niet dat dat bij het verhaallijn zit right?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat is gewoon een lolletje van Rockstar. :puh:

OT:

Na Complications zou er gelijk een blauwe "M" (of groen in het geval van Franklin) bij Michaels huis moeten staan om Father / Son te kunnen starten.

In die missie krijg je aan het begin van de missie een tutorial van je huis, heb je die al gehad?

Wat je misschien kan proberen is met Franklin Michael opbellen, aangezien Franklin in Father/Son het heeft over 'een uitnodiging om een drankje te drinken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben net overnieuw begonnen. En nu is het wel gelukt. Jammer dat het zo moest maar hoop wel dat het niet nog een keer gebeurt. Gelukkig was ik nog niet zo ver.

Iedereen bedankt voor de reactie's.

Misschien kwam het omdat ik ook online heb gespeeld ik heb een artikel gelezen waar in ze zeiden dat dat de singel player kan beïnvloeden. Bron; http://www.nu.nl/tech/3590677/bug-in-gta-online-maakt-singleplayer-gta-5-onspeelbaar.html

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...