Nyltje Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 Ik wist nou even niet meer of je nou een bonus kreeg als je van de ps3/xbox360 naar pc gaat. Ik bedoel niet de extra's die in de pc versie zitten zoals First person, maar echt een bonus als van ps3/xbox360 naar pc gaat. Nyltje Reageren
GolfG60 Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 Grote kans dat de terugkerende PC gamers dezelfde bonus krijgen als de terugkerende PS4/XBO spelers. Reageren
Nyltje Geplaatst: 23 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2014 Dus je krijgt een bonus als je terug kerende speler bent en je krijg geen bonus als je het spel voor het eerst speelt op next gen? Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 Dus je krijgt een bonus als je terug kerende speler bent en je krijg geen bonus als je het spel voor het eerst speelt op next gen? Klopt, je moet je Social Club account koppelen. Reageren
LethalMaximus73 Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 (bewerkt) Helaas dat klopt, maar je kan als je wild als je een kameraad hebt met Gta V op de ps3 of op de 360 daar snel ff een account aanmaken of als je die al hebt op zijn console inloggen en dan een account aanmaken op de rockstar social club die linken aan jou account van de console waar je op speelt. Dan speel je gewoon ff een half uur of zo en dan ben je al een terug kerende speler, ik heb dat al uit geprobeert met mijn vrouw zijn account op de Xbox Bewerkt: 24 december 2014 door LethalMaximus73 Reageren
Nyltje Geplaatst: 24 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2014 Okay je krijgt die bonus dus alleen wanneer je Gta V gespeeld hebt op Ps3/Xbox360 en bijvoorbeeld niet als je Gta IV gespeeld hebt op PC? Reageren
LethalMaximus73 Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 Alleen bij Gta V ja. Reageren
Nyltje Geplaatst: 24 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2014 Okay bedankt. Ik had ook ff op internet gekeken en daar stond dat je op de ps3/xbox360 minimaal de missie Prologue gedaan moet hebben. https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/203495713-Exclusive-PS4-Xbox-One-and-PC-Content-for-Returning-Players-in-Grand-Theft-Auto-V Reageren
LethalMaximus73 Geplaatst: 25 december 2014 Rapport Geplaatst: 25 december 2014 Dat klopt, dus als je bij iemand anders dus ff snel dat doet op een eigen account dan ben je dus een returning player Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.