gamecriminal Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 dit zijn beelden na de laatste kerst update met sneeuw. is dit hack of cheat werk? want ik ging zelfs dood in me eigen huis en me auto werd opgeblazen in me eigen garage. na terug te komen na me garage bleek de auto er gewoon nog te staan terwijl ie aangaf dat ik de insure moest bellen. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 De afbeeldineg doen t niet Reageren
gamecriminal Geplaatst: 24 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2014 (bewerkt) die doen het wel. http://www.gtaforum.nl/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=51097 Bewerkt: 24 december 2014 door gamecriminal Reageren
KoningJesper Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 Ohja nu wel. Waarschijnlijk zit je in een modded lobby Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 Volgens mij heb je last gehad van vervelende bugs van hackers. Je kan als beste een ticket naar Rockstar sturen, en waarschijnlijk pakt Rockstar die hackers wel aan. Reageren
gamecriminal Geplaatst: 24 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2014 oke bedankt. Reageren
Votair Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 Je bent terecht gekomen in een modded-lobby. In dit geval hebben hackers dingen bij je gespawnt. Het beste is denk ik om gewoon de sessie te verlaten en een ticket naar Rockstar te sturen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.