KoningJesper Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 Het is al drie keer gebeurd Kai, en in die tijd was het spel gecrasht en dus uitgegaan. Wat bedoel je met op vakantie gaan Venzio? Reageren
Venzio Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 Het is al drie keer gebeurd Kai, en in die tijd was het spel gecrasht en dus uitgegaan. Wat bedoel je met op vakantie gaan Venzio? Dat staat in hetzelfde menu als ontslag nemen, dan simuleer je voorbij die wedstrijd. (Vul je een X aantal dagen in) Reageren
KoningJesper Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 Ah oke thx zal dat zo uitproberen Reageren
KoningJesper Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 (bewerkt) Als je je spel start en je schakelt Engeland bijv. uit als comp. Wat betekent dat dab? Bewerkt: 7 januari 2015 door KoningJesper Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 Dat je momenteel niet als Engeland kan spelen. Je gaat me toch niet vertellen dat je iedere competitie hebt aangevinkt? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 Nwe kan mijn comp helemaal niet aan. Maar betekent dat ook dat een pakweg rooney dsn niet in het spel zit? En wil iemand heel misschien een online competitie? Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 Carriere starten met feyenoord dan werkt het wel :-) ! Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 (bewerkt) Ik heb wel interesse in een competitie met jou. De belangrijke spelers zitten natuurlijk nog wel in het spel zoals Rooney, maar niet de derde spits van een club uit de Chineese competitie of zo. Ze zitten wel in de competitie, maar naar mijn weten kun je er niets mee uitvoeren. Bewerkt: 7 januari 2015 door KaiSkillzz Reageren
KoningJesper Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 Er gaan geruchten dat als je met Feyenoord 2 de wordt in FM15, de cool singel volstaat Reageren
KoningJesper Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 Oke thx! En talenten uit ze premier league dan bijvoorbeeld? Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 Als je de Premier League hebt aangevinkt is iedere speler beschikbaar. Dan moet je het natuurlijk wel tot de laagste divisie in Engeland beschikbaar maken bij de start, al zal je in de laagste divisies geen wereldschokkende talenten aantreffen. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 Oke wel jammer dat iemand als emanuelson, die ik met ajax wilde terughalen niet beschikbaar is omdat ik Italië niet heb aangevinkt Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 Ik denk dat Emanuelson nog wel beschikbaar is hoor. Het zijn echt kleine spelers van ploegen als NAC Breda die niet beschikbaar zijn als je Nederland niet hebt aangevinkt. Mocht je twijfelen, zou je nog altijd zijn naam in de zoekfunctie kunnen typen. Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 7 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 Klik vanboven op die aardbol dan een land vb Duitsland dan Bundesliga dan het team dan selectie en dan moet hij erbij staan ongeacht aangevinkt of niet. Ik kan ook wel online spelen. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 Oke gelukkig. Vind het trouwens een fantastisch spel! Speelde altijd FIFA career maar vond het tactisch een beetje beperkt. Ook redelijk onrealistisch. Robben naar Utd bijv. En dan krijg je opeens FM met al zijn funaties En dan werkelijk van elk team de spelers tot aan U 19. Zelfs van de amateurs "D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.