Jump to content

[ONLINE] Rockstar games cadeautje


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

Beste forumleden,

zoals jullie allemaal weten is PSN gehackt door een zielig volk en vele van ons waren hier de dupe van. Sommigen van jullie hebben door deze storingen geen kerst cadeau's ontvangen van R* en misschien zelfs de sneeuw gemist. Uit nieuws berichten van Sony heb ik meegekregen dat de servers weer aan het werken zijn en psn er dus snel er weer bovenop is. Maar terug naar gta online, R* vind het natuurlijk niet fijn dat veel mensen niet hebben kunnen genieten van de kerstbonussen, dat ze ons nog een tegoedje geven! De kerstcadeautjes kunnen we later nog ontvangen! Over de sneeuw is weinig bekend, maar uit geruchten schijnt dat het ook terug komt. Kunnen we toch nog van de kerst genieten.

bron: http://kotaku.com/christmas-will-last-longer-in-gta-online-due-to-xbox-l-1675404816?utm_campaign=Socialflow_Kotaku_Twitter&utm_source=Kotaku_Twitter&utm_medium=Socialflow

Link to comment
Delen op andere websites

Zolang er geen officieel bericht van Rockstar, Sony en/of Microsoft komt, geloof hier helemaal niets van. Mag ik jullie vriendelijk verzoeken om niet zomaar YouTube als betrouwbare bron te gaan gebruiken? Als er één website site is, die niet betrouwbaar is, dan is het YouTube.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh god, YouTube filmpje?

Wat is het probleem?

Vind het érg netjes van Rockstar dat ze dit doen. Heb zelf geen enkel probleem gehad met connecten naar GTAO en heb mijn Christmas cadeau's al gehad in de nacht van eerste kerstdag. Vind het zo jammer dat men het voor anderen verpestten maar je doet er helaas niks aan.

Zolang er geen officieel bericht van Rockstar, Sony en/of Microsoft komt, geloof hier helemaal niets van. Mag ik jullie vriendelijk verzoeken om niet zomaar YouTube als betrouwbare bron te gaan gebruiken? Als er één website site is, die niet betrouwbaar is, dan is het YouTube.

Als je nu even op de link klikt in de OP zie je een tweet van Rockstar. Niet meteen je bek open trekken als je niet verder kijkt dan je neus lang is. ;)

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Oh god, YouTube filmpje?

Wat is het probleem?

Ik geloof niet zo in YouTube filmpjes.

Dit geldt dus net zo hard voor jou.

Als je nu even op de link klikt in de OP zie je een tweet van Rockstar. Niet meteen je bek open trekken als je niet verder kijkt dan je neus lang is. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, maar als we een Youtube video zien trekken we gelijk conclusies voordat we verder kijken.

Waarom zielig volk? Misschien wouden die DDOS'ers wel zorgen voor een leuke kerst zonder multiplayer en de hele dag achter die console te hangen.

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, maar als we een Youtube video zien trekken we gelijk conclusies voordat we verder kijken.

Waarom zielig volk? Misschien wouden die DDOS'ers wel zorgen voor een leuke kerst zonder multiplayer en de hele dag achter die console te hangen.

De hele dag? Ik wilde een uurtje online met mijn neef, omdat het beneden te druk werd. Mag dat tegenwoordig niet?

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

Zolang er geen officieel bericht van Rockstar, Sony en/of Microsoft komt, geloof hier helemaal niets van. Mag ik jullie vriendelijk verzoeken om niet zomaar YouTube als betrouwbare bron te gaan gebruiken? Als er één website site is, die niet betrouwbaar is, dan is het YouTube.

Als je nu even op de link klikt in de OP zie je een tweet van Rockstar. Niet meteen je bek open trekken als je niet verder kijkt dan je neus lang is. ;)

Ik doelde uiteraard meer op het YouTube filmpje. Wanneer er een goede bron is vermeld, zoals hier blijkbaar het geval is, is het filmpje toch overbodig?

Ik bied mijn excuses aan voor mijn overhaaste reactie, maar alsnog vind ik het YouTube filmpje overbodig en niet geschikt als bron. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Zolang er geen officieel bericht van Rockstar, Sony en/of Microsoft komt, geloof hier helemaal niets van. Mag ik jullie vriendelijk verzoeken om niet zomaar YouTube als betrouwbare bron te gaan gebruiken? Als er één website site is, die niet betrouwbaar is, dan is het YouTube.

Als je nu even op de link klikt in de OP zie je een tweet van Rockstar. Niet meteen je bek open trekken als je niet verder kijkt dan je neus lang is. ;)

Ik doelde uiteraard meer op het YouTube filmpje. Wanneer er een goede bron is vermeld, zoals hier blijkbaar het geval is, is het filmpje toch overbodig?

Ik bied mijn excuses aan voor mijn overhaaste reactie, maar alsnog vind ik het YouTube filmpje overbodig en niet geschikt als bron. ;)

ook hier moet ik je even onderbreken, alles wat hij in de video verteld komt uit de link, de bron staat in de beschrijving v/d video ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Je bewijst precies mijn punt. Het filmpje is overbodig in je post. ;)

En ik blijf bij mijn standpunt dat YouTube filmpjes niet geschikt zijn als bronnen, ook niet wanneer deze 'toevallig' klopt.

Laten we verder on-topic blijven voordat het topic gesloten wordt. Dat zou natuurlijk zonde zijn. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...