Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 27 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2014 (bewerkt) Mogelijke sneew: In een nieuws bericht van R* dat op social club staat word gepraat over "a few special days of snow in Los Santos and blaine Country". Later in het bericht word precies hetzelfde gezegd over de firework launcher maar dan met datums erbij, namelijk: kerst avond, 1e kerstdag, oudjaarsdag & nieuwjaarsdag. Dit zouden ook de datums van de sneeuwval kunnen zijn. Waarom dan wel? Als je goed hebt opgelet weet je dat het op de eerste 2 datums al gesneeuwd heeft. Dit zou dus betekenen dat het weer gaat sneeuwen met nieuwjaar! Bron: http://socialclub.rockstargames.com/news/article/52367/the-gta-online-festive-surprise Bewerkt: 27 december 2014 door Danger_dog_guy_7 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Geplaatst: 27 december 2014 Waarschijnlijk gaat het dan echt op Nieuwjaar sneeuwen.... En wat mij betreft, mogen ze Lizard Squad wel oppakken, elke keer doen ze het gewoon weer Reageren
maartenvdz Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Geplaatst: 27 december 2014 Waarschijnlijk gaat het dan echt op Nieuwjaar sneeuwen.... En wat mij betreft, mogen ze Lizard Squad wel oppakken, elke keer doen ze het gewoon weer slaat toch nergens op heel veel mensen gaan niet spelen op kerstdag en oud en nieuw Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Geplaatst: 27 december 2014 Waarschijnlijk gaat het dan echt op Nieuwjaar sneeuwen.... En wat mij betreft, mogen ze Lizard Squad wel oppakken, elke keer doen ze het gewoon weer slaat toch nergens op heel veel mensen gaan niet spelen op kerstdag en oud en nieuw Kijk de reacties en het topic die aangemaakt wordt! Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 27 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2014 Waarschijnlijk gaat het dan echt op Nieuwjaar sneeuwen.... En wat mij betreft, mogen ze Lizard Squad wel oppakken, elke keer doen ze het gewoon weer slaat toch nergens op heel veel mensen gaan niet spelen op kerstdag en oud en nieuw dat vind ik dus ook, als ze nou slim waren deden ze het net als de firework launcher van kerst avond tot 5 januari Reageren
maartenvdz Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Geplaatst: 27 december 2014 Waarschijnlijk gaat het dan echt op Nieuwjaar sneeuwen.... En wat mij betreft, mogen ze Lizard Squad wel oppakken, elke keer doen ze het gewoon weer slaat toch nergens op heel veel mensen gaan niet spelen op kerstdag en oud en nieuw dat vind ik dus ook, als ze nou slim waren deden ze het net als de firework launcher van kerst avond tot 5 januari ja gewoon 2 weken lang in december Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.