Jump to content

Beste PC upgrade


Ezra24rct3

Recommended Posts

Ik wil dus in de toekomst mn PC gaan upgraden, maar wat is het beste om nog goed mee te kunnen gamen? Heb een budget van 400/450 euro, wil minimaal 8 GB, het liefst AMD. Ik heb op dit moment een 620 watt voeding, en een GTX 480, mochten jullie dat willen weten. Kast ondersteund zowel uATX als ATX moederborden. Het liefste ook een losse CPU cooler kopen, ben nooit echt z'n fan geweest van de stock coolers.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een Core 2 Duo van 1.86 MHz, MS-7293 moederbord, 3gb DDR2 ram geheugen. Het liefste een nieuwe CPU, meer ram, nieuw moederbord, en als er nog wat geld over is, een nieuwe DVD-brander, aangezien het bij mij IDE DVD-branders zijn. Tegenwoordig is het SATA geloof ik.

EDIT: Heb ff op Megagekko gekeken, daar heb ik het volgende gecreëerd:

102v6vp.jpg

Wie zou dit adviseren?

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Houdt er rekening mee dat die AMD FX-9370 vreselijk warm kan worden, en veel stroom verbruikt (220 watt)

Ik hoor zelf veel goede verhalen over de AMD FX-8350, tikkie langzamer maar met een goede overclock zeker zo snel

Wat zijn je vereiste van gamen, want de GTX480 gaat natuurlijk ook steeds minder makkelijk meekomen (vooral vanwege de slechte porten tegenwoordig)?

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn beide schijven zijn traag, maar die beslissing kan ik ook trekken door een te slechte CPU.

Als ik nou geen SSD neem maar een FX-8350 ipv een FX-8320, is dat een betere beslissing?

@Sublime: DDR2 is ook nog duur in mijn ogen :puh:

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn beide schijven zijn traag, maar die beslissing kan ik ook trekken door een te slechte CPU.

Als ik nou geen SSD neem maar een FX-8350 ipv een FX-8320, is dat een betere beslissing?

@Sublime: DDR2 is ook nog duur in mijn ogen :puh:

Ik zou mijn geld aan de SSD besteden ipv de CPU. De CPU kan toch de meeste taken wel aan en een versie hoger in het huidige segment is meestal maar pietleuterig meer.

Bewerkt: door Sublime
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...