Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Geplaatst: 28 december 2014 Mijn bier pet is ook verdwenen Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Geplaatst: 28 december 2014 Als ik meestal een Crate Drop te pakken krijg, dan krijg ik alleen maar stomme T-Shirten i.p.v Beer Hats. En die 500 extra kogels stellen ook niet zoveel voor... Reageren
Dastard Geplaatst: 28 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2014 Als ik meestal een Crate Drop te pakken krijg, dan krijg ik alleen maar stomme T-Shirten i.p.v Beer Hats. En die 500 extra kogels stellen ook niet zoveel voor... Dat is omdat de Beer-Hats nog niet aan bod zijn gekomen in de crates. De inhoud van crates wijzigt elke keer om 01:00. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Geplaatst: 28 december 2014 De bier pet heb ik de 1e dag toen ze vielen gepakt hoor, kan hem alleen niet meer vinden Reageren
maartenvdz Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 ik pak altijd gewoon de vestra of swift en dan vlieg ik wat rond en land ik op de plek , Reageren
Niked Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Vandaag zit trouwens de Beer hat in de crate .jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>.jpg'> Reageren
Dastard Geplaatst: 31 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Vandaag zit trouwens de Beer hat in de crate Oh damn, ik heb de Emotion shirt niet genomen omdat ie' er uit ziet als een sticker op een t-shirt Er zijn wel al meerdere gevallen geweest die een beerhat krijgen i.p.v een t-shirt, je hebt dus veel geluk gehad Reageren
maartenvdz Geplaatst: 1 januari 2015 Rapport Geplaatst: 1 januari 2015 (bewerkt) Vandaag zit trouwens de Beer hat in de crate Oh damn, ik heb de Emotion shirt niet genomen omdat ie' er uit ziet als een sticker op een t-shirt Er zijn wel al meerdere gevallen geweest die een beerhat krijgen i.p.v een t-shirt, je hebt dus veel geluk gehad kan dat ook nog morgen ?? die dingen ( vandaag eigenlijk 1 jan ) Bewerkt: 1 januari 2015 door maartenvdz Reageren
nolms Geplaatst: 1 januari 2015 Rapport Geplaatst: 1 januari 2015 vandaag is het een victory fist t-shirt Reageren
Dastard Geplaatst: 1 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2015 Vandaag zit trouwens de Beer hat in de crate Oh damn, ik heb de Emotion shirt niet genomen omdat ie' er uit ziet als een sticker op een t-shirt Er zijn wel al meerdere gevallen geweest die een beerhat krijgen i.p.v een t-shirt, je hebt dus veel geluk gehad kan dat ook nog morgen ?? die dingen ( vandaag eigenlijk 1 jan ) Crates droppen tot 5 januari. De inhoud van de crates wijzigt om 01:00 onze tijd. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 1 januari 2015 Rapport Geplaatst: 1 januari 2015 Vind het altijd fijn als er een crate valt met iets dat ik al heb erin if iets lelijks erin, heb ik weer ff rust Reageren
nolms Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 vandaag is het een K-DST t-shirt Reageren
nolms Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Geplaatst: 3 januari 2015 vandaag een benedict beer hat Reageren
tazmania Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Geplaatst: 3 januari 2015 Vandaag ook eindelijk een beer hat gescoord. Reageren
nolms Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 vandaag is het een bounce fm t-shirt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.