Jump to content

Tips voor mij


GTAKevin023

Recommended Posts

Beste online spelers,

Ik ben nu level 95 in gta online en wil graag nog dit jaar level 100 worden.

Maar ik heb ook nog dagen dat ik moet werken (Morgen en overmorgen 16 uur (2x 8uur) en nog veel meer dingen dat gedaan moet worden in het huis voor oud en nieuw vieren.

Dus mijn vraag is. Hoe kan ik het snelste level uppen? Ik kan namelijk niet uren lang achter elkaar missies lopen doen.

Kan ik nog dit jaar level 100 worden?

Ik had gedacht door zoveel mogelijk, een kwartier lang, de missie Rooftop Rumble te doen. Het geeft mij dan 27000 dollar en er gaan maar liefst 2 van de 10 balkjes omhoog in de XP balk. Ik dacht dat moet wel lukken. Maar gaat toch langzamer dan ik dacht. Nog tips voor mij?

Gr GTAKevin023.

Rank-100.png

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Stocks and Scares is ook een hele goede missie, maar wel vrij moeilijk.

Het best kan je deze missie met 4 personen doen, en je verdient 24000 dollar en 3500 Reputation Points mee.

Of je doet constant Rooftop Rumble, maar daar verdien je stukken minder mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste online spelers,

Ik ben nu level 95 in gta online en wil graag nog dit jaar level 100 worden.

Maar ik heb ook nog dagen dat ik moet werken (Morgen en overmorgen 16 uur (2x 8uur) en nog veel meer dingen dat gedaan moet worden in het huis voor oud en nieuw vieren.

Dus mijn vraag is. Hoe kan ik het snelste level uppen? Ik kan namelijk niet uren lang achter elkaar missies lopen doen.

Kan ik nog dit jaar level 100 worden?

Ik had gedacht door zoveel mogelijk, een kwartier lang, de missie Rooftop Rumble te doen. Het geeft mij dan 27000 dollar en er gaan maar liefst 2 van de 10 balkjes omhoog in de XP balk. Ik dacht dat moet wel lukken. Maar gaat toch langzamer dan ik dacht. Nog tips voor mij?

Gr GTAKevin023.

Rank-100.png

Ik zou gaan voor een mix van Missies en als je kan, proberen een special crate te halen. De crates geven je 5000 RP elk, en gecombineerd met missies (zoals GTA Today, Trash Talk, Mixed Up With Coke en Rooftop Rumble) zul je hoogstwaarschijnlijk redelijk snel 100 halen.

Als je kan, hou je ook best je Medals in de gaten. met Medals bedoel ik: 100x headshots, 500x kills met Sawn-Off, etc..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...