FonzieBonzo Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Geplaatst: 28 december 2014 Het lukt mij maar niet om te winnen met racen. Wil er iemand racen waarbij we omstebeurt winnen zodat ik eindelijk een auto upgrade kan doen. Mijn naam is FonzieBonzo PS3 Ik kan alleen in het weekend. Reageren
Yoeerii Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Geplaatst: 28 december 2014 Kan niet lager gaan als €3,- ivm crisis, feestdagen etc. Als je interesse hebt add me PSN: Zipzzhoofd12 Reageren
maartenvdz Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Geplaatst: 28 december 2014 10 € skeere tijden Reageren
Sanchezmoto Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Geplaatst: 28 december 2014 Als je gewoon in je eentje race rijdt zoals ik doe, dan win je ALTIJD en heb je ook die auto upgrades he maar om nu echt iemand geld te geven om voor jou te laten racen vindt ik nu niet echt eerlijk,,allez je kan toch moeilijk geld vragen om iemand te helpen???? Reageren
FonzieBonzo Geplaatst: 29 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2014 @Sanchezmoto Als je in je eentje rijdt en wint dan telt het niet voor de aantal races die het hebt gewonnen. @DeRest ik vind jullie aanbod aardig maar ik hoef hier echt geen geld voor te hebben ! Reageren
Sanchezmoto Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Bij mij nogthans wel hoor. Want elke maal krijg ik flink geld + RP + auto update (en dat wil je toch bereiken die update?) En bij mijn races staat hoeveel maal ik al heb gewonnen enzo. Wat betreft "ik hoef daar geen geld voor te hebben" ... neen ZIJ vragen geld van U Reageren
FonzieBonzo Geplaatst: 29 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Als ik met een auto van mij naar de garage toe ga en ik wil mijn engine upgaden, krijg ik de melding dat ik eerst nog x races moet winnen hiervoor. Dat winnen kan alleen bij twee spelers. Wel krijg ik wat geld + Rp als ik in mijn eentje een race (win) Ik denk dat het geld met een knipoog gelezen moet worden. Vooral ook dat ik een ruil voorstel doe. Omstebeurt een race winnen. Reageren
Sanchezmoto Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 raar dan want ik race contstant (altijd) in mijn eentje en win zowiezo dan en krijg per race ongeveer 8500$ + 2300RP + nieuwe auto upgrate !!! Elke maal ! Reageren
nolms Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 dan heb jij geluk Sanchezmoto, teld ie ook elke keer een racewin erbij op dan? Reageren
Sanchezmoto Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 ja hij telt (T) elke keer een race win bij. Reageren
coolguynl Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 (bewerkt) fonzie als ik weer thuis ben van vakantie kan ik wel eens kijken of ik in het weekend wat tijd kan maken om samen wat races te doen. Bewerkt: 29 december 2014 door coolguynl Reageren
FonzieBonzo Geplaatst: 30 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Ok top, misschien tot het weekend ! Reageren
Yoeerii Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Het was meer de bedoeling dat jij ons geld gaf, ik wil je wel een paar races laten winnen hoor. Add me maar, PSN staat ergens boven in een berichtje ;p Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.