Jump to content

Racewin ruil


FonzieBonzo

Recommended Posts

Het was meer de bedoeling dat jij ons geld gaf, ik wil je wel een paar races laten winnen hoor. Add me maar, PSN staat ergens boven in een berichtje ;p

Je kan toch geen geld vragen om iemand een keertje te laten winnen ? :{

@FonzieBonzo, ik had je graag geholpen maar helaas heb ik mijn Ps3 weggeborgen. Het beste is dat je met Coolguynl gewoon je races gaat doen i.p.v. te betalen aan deze gastjes. :roll:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga het denk ik via maartenvdz regelen. Hij vraagt 10 euro. Yoeerii is zo snel naar beneden gegaan met zijn prijs van 5 naar 3 euro dat ik het niet zo vertrouw en ik wil het natuurlijk wel gelijk goed hebben.

@Yoeerii mochten er nog kosten verbonden zijn aan het reageren op mijn onderwerp, stuur dan even een rekening dan maak ik het gelijk over. Wel graag een btw bonnetje zodat het belastingtechnisch aftrekbaar is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga het denk ik via maartenvdz regelen. Hij vraagt 10 euro. Yoeerii is zo snel naar beneden gegaan met zijn prijs van 5 naar 3 euro dat ik het niet zo vertrouw en ik wil het natuurlijk wel gelijk goed hebben.

@Yoeerii mochten er nog kosten verbonden zijn aan het reageren op mijn onderwerp, stuur dan even een rekening dan maak ik het gelijk over. Wel graag een btw bonnetje zodat het belastingtechnisch aftrekbaar is.

je gaat toch niet serieus betalen he!? Die dwazen hier lopen maar wat te grappen, en als ze het menen weet je al wie je niet hoeft te vragen :{
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga het denk ik via maartenvdz regelen. Hij vraagt 10 euro. Yoeerii is zo snel naar beneden gegaan met zijn prijs van 5 naar 3 euro dat ik het niet zo vertrouw en ik wil het natuurlijk wel gelijk goed hebben.

@Yoeerii mochten er nog kosten verbonden zijn aan het reageren op mijn onderwerp, stuur dan even een rekening dan maak ik het gelijk over. Wel graag een btw bonnetje zodat het belastingtechnisch aftrekbaar is.

Maarten heeft trouwens een X360...

En dat laatste meen je toch niet serieus hé ? Kosten aan reageren ? :{

Heb je geld teveel misschien ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wel even een KvKnummer vragen Fonzie. Er is zoveel fraude tegenwoordig dat ik zonder KvKnummer en een goed te controleren keurmerk toch een beetje op zou passen. Misschien kan Maarten ook even de accountantsverklaring laten zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan begrijpen dat er in het begin hier grapjes zijn gemaakt om voor echt geld af te spreken, maar als het serieus begint te worden, grijp ik toch in. Het is sowieso niet de bedoeling dat het forum een plaats wordt om voor echt geld samen af te spreken, enkel voor puur plezier.

Er zijn genoeg mensen die zichzelf hebben aangeboden om gratis en voor niets eventjes mee te doen. Ik raad de topicstarter dan ook sterk aan om gewoon met zo iemand af te spreken.

Vanaf nu wordt dit topic dus gebruikt om de topicstarter voor je plezier te helpen en voor eventuele afspraken. Anders wordt het topic gesloten.

Link to comment
Delen op andere websites

Gistermorgen kreeg ik van iemand een uitnodiging voor een race. Ik bleef steeds tweede maar voor de finish parkeerde de eersteplekspeler zijn auto voor de finishvlag.

Ik kan de naam van de speler niet meer herinneren maar het moet wel iemand van hier zijn geweest, in ieder geval bedankt !

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...