NicolaB Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Geplaatst: 28 december 2014 (bewerkt) De vos is gebaseerd op Spy Fox van Humongous, de Panther op Pink Panther van MGM. Ik vind beide leuke characters, vandaar dat ik die karakters als leidraad nam. Bewerkt: 8 februari 2015 door NicolaB Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Geplaatst: 28 december 2014 Ziet er goed uit, Nicola! Hoe heb je dat eigenlijk zo netjes gekregen op de computer als je het getekend hebt? Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Geplaatst: 28 december 2014 Het is erg mooi getekend! Maar wat betekent "Di-Commandore" ? Reageren
NicolaB Geplaatst: 28 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2014 (bewerkt) Ik heb het met een digitale pen (over)getekend in Photoshop (dat is echt appeltje-eitje), daarna met Photoshop ingekleurd Je ziet alleen echt op kleine details de verschillen. Zoals op het gezicht of dat ik de tenen vergeten was. In de avatar zie je nu niet zo veel verschil. Alleen de snorharen en wenkbrauwen heb ik opnieuw getekend. @bountyskull: Di-Commandore is een alias van mij, die ik vaak tijdens gamen gebruik en waarin ik mijn naam, wanneer mogelijk, ga veranderen bij een namechange. Ik sta nu echter al een tijdje op een 80% waarschuwingsniveau (of 4 vd 5 waarschuwingen), dus dat is nu niet mogelijk. 2015 duurt 12 maanden, vandaar dat ik er ook al rekening mee hou (scheelt de titel veranderen) Bewerkt: 28 december 2014 door NicolaB Reageren
NicolaB Geplaatst: 1 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2015 De "Over mij" -pagina heb ik ook aangepast aan mijn nieuwe style. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Ziet er leuk uit Nicola! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Oh man, Spy Fox... ik heb zulke goede herinneringen aan die wollige James Bond-kloon, en het doet me dan ook goed om te zien dat anderen hem ook nog niet vergeten zijn. Eén van de minder bekende protagonisten van Humongous, maar daarom zeker niet de minste. Leuk ook dat je 'm combineert met (Pink) Panther, waar ook wel een soort spionage-tintje aan zat. Mocht het mijn eigen signature zijn, zou ik de kop van de panter rechts weghalen, omdat deze in mijn ogen een beetje de balans verstoort. Verder prima. Reageren
NicolaB Geplaatst: 2 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 (bewerkt) Oh man, Spy Fox... ik heb zulke goede herinneringen aan die wollige James Bond-kloon, en het doet me dan ook goed om te zien dat anderen hem ook nog niet vergeten zijn. Eén van de minder bekende protagonisten van Humongous, maar daarom zeker niet de minste. Leuk ook dat je 'm combineert met (Pink) Panther, waar ook wel een soort spionage-tintje aan zat. Mocht het mijn eigen signature zijn, zou ik de kop van de panter rechts weghalen, omdat deze in mijn ogen een beetje de balans verstoort. Verder prima. Bedankt Silverbyte Ik vind wel dat je gelijk hebt, want de nadruk moet primair op die Spy Fox liggen. Anderzijds wil ik wel ook dat de nadruk ietsje meer op de Oranje panther ligt dan op de Pink panther. In mijn avatar heb ik dat (bijv. die snorharen) wat soepeler gedaan. Even kijken wat ik kan doen om die Panther wat minder te laten opvallen, maar toch boven pink panther kan laten staan... Hartelijk bedankt Bewerkt: 2 januari 2015 door NicolaB Reageren
NicolaB Geplaatst: 8 februari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2015 Oke, wellicht niet minder op laten vallen (wel de pink panther XD). Zowel Panther als DiFox (zo noem ik mijn Spy Fox maar ) heb ik opnieuw getekend. Waar het bij de Panther meer overtekenen was van de vorige, heb ik de reactie van Di Fox vanaf scratch getekend. Over een tijdje maar weer een andere avatar maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.