mootrix Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Als ik een missie doe en ik save, dan krijg ik telkens te zien: Save files corrupted Ik heb het spel zelf gedeinstalleert en toen we geinstalleert.. Daarna heb ik alles in de map van GTA die in mijn documenten staat verwijdert.. maar ik krijg het nu weer te zien, wat kan ik daar aan doen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Heb je mods gebruik in je oude save-game? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mootrix Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 nee helemaal geen een! :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Mischien zit er een fout in heb ik ook weleens met een spel gehad laat je pc defregmanteren dan haalt ie alle fouten eruit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Als ik een missie doe en ik save, dan krijg ik telkens te zien: Save files corruptedIk heb het spel zelf gedeinstalleert en toen we geinstalleert.. Daarna heb ik alles in de map van GTA die in mijn documenten staat verwijdert.. maar ik krijg het nu weer te zien, wat kan ik daar aan doen ? ik hoop mee met je want een san andreas game zonder te saven is zoals geen zout op aardappelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mootrix Geplaatst: 25 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 yah, ik zal eens proberen, maar idd, dan is er nix aan. Ik kan alleen wat dom rondkloten.. maar verder, als ik ophoud, ya, dan heb ik zoiets.. LAAT MAAR! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.