Miketrein Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Hoe kan je een savegame installeren bij GTA 4 van Steam op Windows 8. Ik heb bij C;\Documenten\Rockstar Games geen mapje savegame. Wat moet ik doen? Ps: Ik wil een beetje ver zijn met GTA want ik heb geen zin om missies te doen. Welke moet ik kiezen/downloaden? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Staat er ook geen mapje Grand Theft Auto IV in het mapje van Rockstar Games in je documenten? Reageren
Delvarik Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Veel kans dat het in je Documenten staat. Documenten/Rockstar Games/ Gta IV / savegames Reageren
Nyltje Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Misschien hier: C:\Users\[GEBRUIKERSNAAM]\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames Reageren
Miketrein Geplaatst: 29 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Mapje Rockstargames staat er wel maar niet het mapje Savegames. Wel User music ofzo iets Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 En als je de game zoekt in de map van Steam, staat hij daar wellicht tussen? Reageren
Nyltje Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 (bewerkt) Heb je 'Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven' geselecteerd? Organiseren > Map- en zoekopties > Weergave > Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven Bewerkt: 29 december 2014 door Nyltje Reageren
Dastard Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 (bewerkt) Gewoon het mapje "Savegames" aanmaken in Mijn Documenten/Rockstar Games/GTAIV/. Kan het zijn dat je nog geen savegame hebt op GTA IV? (als ik het lees is het een nieuwe installatie?) Edit: C:\Gebruikers\GEBRUIKERSNAAM\AppData\Local\Rockstar Games\GTAIV (zoals Nyltje al zei dus.) Op vlak van "beetje ver zijn", wat bedoel je dan precies? Alle eilanden ge-unlocked, of gewoon de verhaallijn al af? Bewerkt: 29 december 2014 door Dastard Reageren
Miketrein Geplaatst: 29 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Heb je 'Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven' geselecteerd? Organiseren > Map- en zoekopties > Weergave > Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven Waar vind ik dat? Gewoon het mapje "Savegames" aanmaken in Mijn Documenten/Rockstar Games/GTAIV/. Kan het zijn dat je nog geen savegame hebt op GTA IV? (als ik het lees is het een nieuwe installatie?) Edit: C:\Gebruikers\GEBRUIKERSNAAM\AppData\Local\Rockstar Games\GTAIV (zoals Nyltje al zei dus.) Op vlak van "beetje ver zijn", wat bedoel je dan precies? Alle eilanden ge-unlocked, of gewoon de verhaallijn al af? De verhaallijn gewoon af. Moet ik dan het mapje Savegames zelf maken? De installatie is inderdaad nieuw.Sorry voor t verkeerde bericht. Waar vind ik dat organiseren? En moet ik dan het mapje zelf maken? Het liefs gewoon dehele verhaallijn Reageren
Nyltje Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Sorry voor t verkeerde bericht. Waar vind ik dat organiseren? En moet ik dan het mapje zelf maken? Het liefs gewoon dehele verhaallijn Organiseren: Het mapje 'Savegames' zou er automatisch moeten zijn. Reageren
Miketrein Geplaatst: 29 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Ik heb Windows 8 maar ik kan die knop niet vinden.... Reageren
Dastard Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 (bewerkt) Ik heb Windows 8 maar ik kan die knop niet vinden.... Duw gewoon Windowstoets+R gelijktijdig, en tik %appdata%. Daarna zal je folder opengaan. Bewerkt: 30 december 2014 door Dastard Reageren
Miketrein Geplaatst: 31 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Ik heb m gevonden. Hij staat zo: C:\Users\User\AppData\Local\Rockstar Games Reageren
Dastard Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Ik heb m gevonden. Hij staat zo: C:\Users\User\AppData\Local\Rockstar Games Leuk om te horen! Heb je ook al een savegame die je kunt gebruiken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.