Jump to content

Savegame installeren bij GTA 4 voor Steam op Windows 8


Miketrein

Recommended Posts

Hoe kan je een savegame installeren bij GTA 4 van Steam op Windows 8. Ik heb bij C;\Documenten\Rockstar Games geen mapje savegame. Wat moet ik doen?

Ps: Ik wil een beetje ver zijn met GTA want ik heb geen zin om missies te doen. Welke moet ik kiezen/downloaden?

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon het mapje "Savegames" aanmaken in Mijn Documenten/Rockstar Games/GTAIV/. Kan het zijn dat je nog geen savegame hebt op GTA IV? (als ik het lees is het een nieuwe installatie?)

Edit: C:\Gebruikers\GEBRUIKERSNAAM\AppData\Local\Rockstar Games\GTAIV (zoals Nyltje al zei dus.)

Op vlak van "beetje ver zijn", wat bedoel je dan precies? Alle eilanden ge-unlocked, of gewoon de verhaallijn al af?

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je 'Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven' geselecteerd?

Organiseren > Map- en zoekopties > Weergave > Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven

Waar vind ik dat?

Gewoon het mapje "Savegames" aanmaken in Mijn Documenten/Rockstar Games/GTAIV/. Kan het zijn dat je nog geen savegame hebt op GTA IV? (als ik het lees is het een nieuwe installatie?)

Edit: C:\Gebruikers\GEBRUIKERSNAAM\AppData\Local\Rockstar Games\GTAIV (zoals Nyltje al zei dus.)

Op vlak van "beetje ver zijn", wat bedoel je dan precies? Alle eilanden ge-unlocked, of gewoon de verhaallijn al af?

De verhaallijn gewoon af. Moet ik dan het mapje Savegames zelf maken? De installatie is inderdaad nieuw.

Sorry voor t verkeerde bericht. Waar vind ik dat organiseren? En moet ik dan het mapje zelf maken? Het liefs gewoon dehele verhaallijn

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...