TekaLoca Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Ben ik weer met een totaal nutteloos topic, maar onze postcount staat hier uit dus #YOLO. Show hier jouw voetbalspullen/accessoires zoals bv. sjaals, shirts, tassen of andere onzin die je kunt vinden. Ik trap natuurlijk weer af: Reageren
KoningJesper Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Ik zal zo wat leuke dingen poosten! Leuk topic! Reageren
Caswessels Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 Barca fan? La liga fan? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 12 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2015 Barca fan? La liga fan? Op de eerste plaats ben ik een Barça-supporter, maar ik blijf een voetbalfan (over het algemeen). Vandaar de sjaals van onder andere Atleti en Real Madrid. Je zult misschien denken van "waarom Almeria? Waarom Malaga?".. Het is zo dat er een periode was dat ik deze spullen echt spaarde, als mensen die ik kende dan ergens heen gingen (vakantie), dan vroeg ik gelijk om een supporterssjaal van het team van de stad waar ze heen gingen. De sjaals komen dus allemaal uit de stad van het team zelf. Sommige dingen komen zelfs uit de stadions zelf, waaronder mijn Barça-Bayern-sjaal, het blauwe Barça-shirt, de Almeria-sjaal en de Malaga-sjaal. Vandaar dus Reageren
Caswessels Geplaatst: 12 januari 2015 Rapport Geplaatst: 12 januari 2015 Haha, zoals je al kan zien ben ook een Barca fan. Maar ik kan heel er genieten van al het Spaanse voetbal, hard spel en de snelle combinaties. Het enige wat ik jammer vind is dat de scheidsrechters zwak zijn in Spanje. Zelf heb ik ook shirtjes van barcelona en sjaaltjes van : Valencia, Barca en Elche. Reageren
Caswessels Geplaatst: 12 januari 2015 Rapport Geplaatst: 12 januari 2015 Ik zal morgen even een paar foto's maken ;-) Reageren
TekaLoca Geplaatst: 12 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2015 Gaaf! Niet vergeten Reageren
Caswessels Geplaatst: 13 januari 2015 Rapport Geplaatst: 13 januari 2015 (bewerkt) Hier ook mijn selectie, zoals beloofd. Bewerkt: 13 januari 2015 door Caswessels Reageren
TekaLoca Geplaatst: 13 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2015 Jeetje, jij hebt ook een vette collectie! Wij worden nog maatjes heb ik het gevoel Reageren
Caswessels Geplaatst: 13 januari 2015 Rapport Geplaatst: 13 januari 2015 Jeetje, jij hebt ook een vette collectie! Wij worden nog maatjes heb ik het gevoel dankjewel! Elk seizoen haal ik een shirtje van Barcelona. En soms ook wel is als ik in een voetbalstad ben. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 29 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2015 Nieuwe sjaaltjes en souvenirtje van de Belgische bekerfinale: Let niet op de spullen die je op m'n bureau ziet aub Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 29 maart 2015 Rapport Geplaatst: 29 maart 2015 Ik heb een Ajax dek bed bij m'n pa.... Heb aan de binnenkant van m'n kledingkast nog wel de oude logos van Ajax, Feyenoord en PSV hangen. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 30 mei 2015 Rapport Geplaatst: 30 mei 2015 (bewerkt) Sjaaltjes: AFC Ajax (2x), FC Twente, Willem II, FC Utrecht, sc Heerenveen, Frankrijk, FC Den Bosch, NAC Breda, Vitesse Arnhem, Roda JC en Borussia Dortmund Sjaaltje: Nederland/Noorwegen Voetbalshirts 1: Fenerbahce, Frankrijk, Olympique Marseille, Borussia Dortmund, Duitsland en Arsenal Voetbalshirts 2: AFC Ajax, Real Madrid CF, 1. FC Köln, RSC Anderlecht en Frankrijk Voetbalshirts 3: Spanje, AFC Ajax, AC Milan en Duitsland Trainingspakken: Frankrijk en Real Madrid CF (2x) Sorry, dat de foto's schuin staan maar kon zo snel niet vinden hoe dat is op te lossen. Bewerkt: 30 mei 2015 door Noretz Reageren
TekaLoca Geplaatst: 11 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2015 Nieuw shirtje gekregen, weet alleen niet van welk seizoen deze is: En recht uit Old Trafford (via m'n Brugse moat): Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.