Nyltje Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Als hij automatisch op wil slaan staat er: Autosave failed Weet iemand wat er mis is? Reageren
Dastard Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Als hij automatisch op wil slaan staat er: Autosave failed Weet iemand wat er mis is? Gelieve wat meer info te verschaffen: Is het de PC versie? Staat er een save op het laatste slot (13)? Reageren
Nyltje Geplaatst: 29 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Het is op de PC en ik sla het op op slot 2. Reageren
Dastard Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Het is op de PC en ik sla het op op slot 2. In eerste instantie zou ik denken dat het aan Social Club ligt. Kun je even bevestigen dat je Social Club aanligt? Je kan ook eens proberen een reinstall te doen, maar je savegame dan ergens anders te plaatsen en dan terug te zetten. Reageren
Nyltje Geplaatst: 29 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2014 (bewerkt) Het is op de PC en ik sla het op op slot 2. In eerste instantie zou ik denken dat het aan Social Club ligt. Kun je even bevestigen dat je Social Club aanligt? Je kan ook eens proberen een reinstall te doen, maar je savegame dan ergens anders te plaatsen en dan terug te zetten. Ik kan inderdaad niet inloggen met Social Club. "Social Club login failed. Please try again." Ik heb daarom het volgende gedaan waardoor ik wel online kan spelen: Bewerkt: 29 december 2014 door Nyltje Reageren
Dastard Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Het is op de PC en ik sla het op op slot 2. In eerste instantie zou ik denken dat het aan Social Club ligt. Kun je even bevestigen dat je Social Club aanligt? Je kan ook eens proberen een reinstall te doen, maar je savegame dan ergens anders te plaatsen en dan terug te zetten. Ik kan inderdaad niet inloggen met Social Club. "Social Club login failed. Please try again." Ik heb daarom het volgende gedaan waardoor ik wel online kan spelen: Online spelen werkt, maar werkt het autosaven nu? Want ik weet wat een boeltje GTA IV is op PC. Social Club werkt hier als 'DRM', waardoor je waarschijnlijk in verbinding moet staan met Rockstar's servers om te kunnen autosaven. Reageren
Nyltje Geplaatst: 29 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Ik had gister gedaan wat in de video was, ik heb net het bestand terug veranderd en nu werkt Social Club wel via het inloggen. Het autosaven werkt nog steeds niet. Reageren
Dastard Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Ik had gister gedaan wat in de video was, ik heb net het bestand terug veranderd en nu werkt Social Club wel via het inloggen. Het autosaven werkt nog steeds niet. Ik zou gewoon reinstallen hoor. Lost veel van je problemen op. Reageren
Nyltje Geplaatst: 29 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Zal ik straks of morgen wel doen. Social club werkt nu opeens niet meer... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.