Jump to content

GTA IV - Autosave werkt niet


Nyltje

Recommended Posts

Het is op de PC en ik sla het op op slot 2.

In eerste instantie zou ik denken dat het aan Social Club ligt. Kun je even bevestigen dat je Social Club aanligt? Je kan ook eens proberen een reinstall te doen, maar je savegame dan ergens anders te plaatsen en dan terug te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is op de PC en ik sla het op op slot 2.

In eerste instantie zou ik denken dat het aan Social Club ligt. Kun je even bevestigen dat je Social Club aanligt? Je kan ook eens proberen een reinstall te doen, maar je savegame dan ergens anders te plaatsen en dan terug te zetten.

Ik kan inderdaad niet inloggen met Social Club. "Social Club login failed. Please try again." Ik heb daarom het volgende gedaan waardoor ik wel online kan spelen:

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Het is op de PC en ik sla het op op slot 2.
In eerste instantie zou ik denken dat het aan Social Club ligt. Kun je even bevestigen dat je Social Club aanligt? Je kan ook eens proberen een reinstall te doen, maar je savegame dan ergens anders te plaatsen en dan terug te zetten.
Ik kan inderdaad niet inloggen met Social Club. "Social Club login failed. Please try again." Ik heb daarom het volgende gedaan waardoor ik wel online kan spelen:

Online spelen werkt, maar werkt het autosaven nu? Want ik weet wat een boeltje GTA IV is op PC. Social Club werkt hier als 'DRM', waardoor je waarschijnlijk in verbinding moet staan met Rockstar's servers om te kunnen autosaven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had gister gedaan wat in de video was, ik heb net het bestand terug veranderd en nu werkt Social Club wel via het inloggen. Het autosaven werkt nog steeds niet.
Ik zou gewoon reinstallen hoor. Lost veel van je problemen op.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...