Caswessels Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Hallo Ik heb sinds gister een nieuwe ps4 gekocht met gta 5, op de ps3 had ik ook gta 5 en speelde ik veel online 2.7 miljoen en rank 150. Op de ps4 heb ik gta5 alleen story mode gespeeld omdat ik nog geen abbonnement heb om online te kunnen. Maar ik logde vandaag in op social club en daar zie ik staan dat ik geen geld, rank en zelf niet eens een karakter heb. Kan iemand mij helpen wat dit is?
hey800 Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Ik heb gewoon een plus abonnement gekocht. En toen heb ik online transfer character gedaan en ik kreeg alles? Misschien kan je het op deze volgorde proberen.
Caswessels Geplaatst: 29 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Oke ik ga morgen een plus abonnement kopen hoop ik dat die het dan doet
hey800 Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Oke ik ga morgen een plus abonnement kopen hoop ik dat die het dan doet succes!
Dastard Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 (bewerkt) Het ligt waarschijnlijk niet aan PS+ hoor. Wat ik je kan aanraden is een ticket indienen bij Rockstar zelf, aangezien dit probleem vaker voorkomt. Een ticket indienen kan je via http://support.rockstargames.com/hc/requests/new EDIT: Dit kan ook helpen: https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/202892778 Bewerkt: 30 december 2014 door Dastard
tjarda1999 Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Heeft die wel tranfser character gedaan? Of ben je gewoon niet gereset omdat je illegale dingen heb gedaan
UberBug Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 @ Caswessels, In je social club account kun je rechtsboven switchen tussen de verschillende consoles. (net onder career overview) Hier kan je checken wat je PS3 of PS4 account status/bezittingen is. Tevens zou je even op je PS3 kunnen switchen van character, als je een tweede character hebt aangemaakt. Ook dan zal er verschil zitten in je bezittingen. Verder de 2e link volgen in het bericht van Dastard en het moet helemaal goed komen. Suc 6.
Tommie59 Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 @ Caswessels, In je social club account kun je rechtsboven switchen tussen de verschillende consoles. (net onder career overview) Hier kan je checken wat je PS3 of PS4 account status/bezittingen is. Tevens zou je even op je PS3 kunnen switchen van character, als je een tweede character hebt aangemaakt. Ook dan zal er verschil zitten in je bezittingen. Verder de 2e link volgen in het bericht van Dastard en het moet helemaal goed komen. Suc 6. Inderdaad, op de een of andere manier staat die bij mij altijd op XboX360, dus ik moet hem elke keer omzetten naar PS3. :\
Caswessels Geplaatst: 30 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Probleem verholpen. Het lag dus aan het ps+ abonnement, heb alles weer terug
thebig Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Probleem verholpen, dus hier mag een slotje op
Recommended Posts