Jump to content

Online geld en rank kwijt


Caswessels

Recommended Posts

Hallo

Ik heb sinds gister een nieuwe ps4 gekocht met gta 5, op de ps3 had ik ook gta 5 en speelde ik veel online 2.7 miljoen en rank 150. Op de ps4 heb ik gta5 alleen story mode gespeeld omdat ik nog geen abbonnement heb om online te kunnen. Maar ik logde vandaag in op social club en daar zie ik staan dat ik geen geld, rank en zelf niet eens een karakter heb. Kan iemand mij helpen wat dit is?

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt waarschijnlijk niet aan PS+ hoor. Wat ik je kan aanraden is een ticket indienen bij Rockstar zelf, aangezien dit probleem vaker voorkomt. Een ticket indienen kan je via http://support.rockstargames.com/hc/requests/new

EDIT: Dit kan ook helpen: https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/202892778

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

@ Caswessels, In je social club account kun je rechtsboven switchen tussen de verschillende consoles. (net onder career overview) Hier kan je checken wat je PS3 of PS4 account status/bezittingen is. Tevens zou je even op je PS3 kunnen switchen van character, als je een tweede character hebt aangemaakt. Ook dan zal er verschil zitten in je bezittingen. Verder de 2e link volgen in het bericht van Dastard en het moet helemaal goed komen. Suc 6.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Caswessels, In je social club account kun je rechtsboven switchen tussen de verschillende consoles. (net onder career overview) Hier kan je checken wat je PS3 of PS4 account status/bezittingen is. Tevens zou je even op je PS3 kunnen switchen van character, als je een tweede character hebt aangemaakt. Ook dan zal er verschil zitten in je bezittingen. Verder de 2e link volgen in het bericht van Dastard en het moet helemaal goed komen. Suc 6.

Inderdaad, op de een of andere manier staat die bij mij altijd op XboX360, dus ik moet hem elke keer omzetten naar PS3. :\

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...