MarcN Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 (bewerkt) Cyber Wave Ik heb deze instellingen gebruikt: Druk op ctrl+N neem de maat 300x300 pixels achtergrond kleur wit Ga dan naar Filter-->Render-->Clouds Ga dan naar Filter-->Pixelate-->Mosaic En neem deze instellingen: Cell size: 10 Gan dan naar Filter-->Stylize-->Find Edges Ga dan naar Filter-->Stylize-->Glowing Edges Neem dan deze instellingen: Width: 2 Brightness: 6 Smoothness: 5 Ga dan naar Image-->Heu/saturation En neem deze instellingen: Hue: 129 Saturation: 100 En vink colorzise aan. Ga dan naar Filter-->Distort-->Polar Coordinates Neem dan Polar to Rectangular Ga dan naar Filter-->Distort-->Wave Neem dan deze instellingen: Type: Sine Generators: 999 Wavelength: Min: 188 Max: 677 Amplitude: Min & Max: 1 Scale: Both 100% Druk een paar x op Randomize Undefinded Areas: Wrap Around Dan is dit m'n resultaat: Edit door Slimm: Link weggevaagd. Bewerkt: 24 juli 2005 door Slimm Reageren
Trax Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Screens van de stappen, graag .. Reageren
Slimm Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Iets gedetaillerder kan wel, meer plaatjes ofzo, aangezien dit meer iets is voor beginners is dat wel makkelijker. Anyway, hij is goed te volgen.. Added to Adobe Tutorial list Reageren
MarcN Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Screens van de stappen, graag .. Oke, maar daar staat een © op, maar dat maakt niet uit? Want die website is er nooit van gekomen, dus dat maakt eignelijk niets uit. Reageren
Trax Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Kan je dat niet wegvagen dan? Zo niet, plaats maar hoor Reageren
MarcN Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Kan je dat niet wegvagen dan? Zo niet, plaats maar hoor Ja, ik heb toch maar even de gum van paint erbij gepakt. Zal het binnenkort veranderen, want ik vind dat ik het maar slecht heb afgewerkt. Reageren
Silverwing Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Jammer dat er geen plaatjes bij zijn, dan is het wel wat duidelijker. Voor de rest is het een goede tutorial, mooi effect. Reageren
MarcN Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Jammer dat er geen plaatjes bij zijn, dan is het wel wat duidelijker.Voor de rest is het een goede tutorial, mooi effect. Ik heb net een aantal plaatjes toegevoegt. Reageren
tommeke153 Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Geplaatst: 26 september 2009 Jammer dat er geen plaatjes bij zijn, dan is het wel wat duidelijker.Voor de rest is het een goede tutorial, mooi effect. Ik heb net een aantal plaatjes toegevoegt. ik had tometeeen een stap gedaan maar hijs zwaar vet dus ik ging niet verder =D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.