joranlemke Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Hey, Door de aanval kan ik nu pas online, er staat een kerstboom met cadeautjes maar ik kan er niks mee doen, heb ook niks ontvangen. Hoe zit dit? Groetjes Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 same here... Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Helaas pindakaas je kon al vanaf zaterdag online toen deed alles het weer Reageren
ERRWINS Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Helaas pindakaas je kon al vanaf zaterdag online toen deed alles het weer Niet bij iedereen waren de problemen verholpen. De nasleep van de aanvallen zijn nu nog steeds te zien, al wordt het wel minder. Ik ben bang dat je er net naast hebt gegrepen, helaas. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 De cadeau's zijn volgens mij gisteren verlopen. Anders moet je in je inventory kijken of er wat nieuws staat. De kerstboom en cadeau's liggen er echter gewoon voor de sier. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Aangezien bijna iedereen zaterdag en zondag die cadeau's hebben ontvangen, zal je helaas wel pech hebben. Het enigste wat je kan doen, is een ticket naar Rockstar sturen. Maar volgens mij gaat dat niet veel uithalen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.