Jump to content

Hotel Assassanation


Spoon0612

Recommended Posts

Ik heb hulp nodig bij deze missie...

Als de man uit het hotel komt en in de auto plaats neemt geef ik hem meteen een headshot (met supressor op de sniper) en duik direct achter het muurtje. Toch word ik opgemerkt, hoe kan dit?

Zou ik direct moeten vluchten?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt omdat de bewakers waarschijnlijk aan de wond kunnen zien uit welke richting je schoot. Die wijst uiteraard naar de parkeergarage.

Tip: neem een snelle auto/motor mee, waarmee je snel weg kunt. Dan is de missie zeer gemakkelijk te halen. En vergeet de beurs niet! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar de 1ste verdieping van garage en ga daar wachten, en gebukt achter een muurtje. Pas als hij naar buiten komt ga je even omhoog en schiet je hem direct door zijn kop(dus direct als hij buiten is, niet wachten tot hij bij de auto is). Daarna direct weer gaan bukken. Neem uit voorzorg een snelle auto mee(zoals erwins zei) en zet die naast je neer, zo kan je snel wegrijden uit de garage :). Wacht na het schieten dus niet maar ga er meteen vandoor!

https://nl.wikigta.org/wiki/Hotel_Assassination

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Dankje voor de tip, ben ook al een keer gesnapt omdat ik de verkeerde sniper had geselecteerd... haha!

Ik kan geen aandelen verhandelen op BAWSAQ want mijn ifruit krijg ik niet verbonden met de social club, dus heel die markt ligt eruit.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb ik nog een vraag over The Vice Assassination, ik heb al het geld op Fruit van Bawsaq gezet (zoals omschreven in de walkrtough). De missie gespeeld om 9.00 uur (5 in game uren wachten voor resultaat op de markt). 1500 uur gekeken maar de marktwaarde was nog steeds 0.25

Moet nog langer wachten neem ik aan?

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb ik nog een vraag over The Vice Assassination, ik heb al het geld op Fruit van Bawsaq gezet (zoals omschreven in de walkrtough). De missie gespeeld om 9.00 uur (5 in game uren wachten voor resultaat op de markt). 1500 uur gekeken maar de marktwaarde was nog steeds 0.25

Moet nog langer wachten neem ik aan?

Heb je wel het spel gesaved voordat je ging wachten? Als je WikiGTA nog niet hebt bekeken, kan WikiGTA je misschien helpen?

Ga na het voltooien van de missie trouwens niet meteen je aandelen verkopen, maar sla eerst even je spel op. Kort na de gepleegde aanslag zal het aandeel namelijk nog niet zijn maximum waarde hebben bereikt. Het is ook niet de bedoeling dat je te lang wacht, aangezien het aandeel dan weer in waarde zal verliezen. Verkoop de aandelen dan ook wanneer deze de maximale winst hebben bereikt(zie tabel). Om maximaal te profiteren van de situatie kan je dit ook met elk van de drie hoofdrolspelers doen, zodat elk van hen er flink wat geld bij krijgt. Als je op deze manier geld wilt verdienen, is het geen enkel probleem om je volledige hoeveelheid in te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Mocht iemand nog moeite hebben met de Hotel Assassanation, pak een snelle wagen, rij naar de bovenste verdieping, spring op je wagen en je hebt alle overzicht.

Knal die vent dood, stap in je wagen, maak snelheid en spring via de schans de tennis baan op, snelste en makkelijkste methode.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Dan heb ik nog een vraag over The Vice Assassination, ik heb al het geld op Fruit van Bawsaq gezet (zoals omschreven in de walkrtough). De missie gespeeld om 9.00 uur (5 in game uren wachten voor resultaat op de markt). 1500 uur gekeken maar de marktwaarde was nog steeds 0.25

Moet nog langer wachten neem ik aan?

Beetje laat misschien,

maar 5 ingame uren gewacht is te kort.

Het makkelijkste is het spel in een safehouse opslaan (verstrijkt er gelijk 6 tot 8 uur)

Ik meende dat je dit ongeveer 2 á 3x per assassination moet doen. (een extra save game creëren kan handig zijn, mocht je het hoogste punt voorbij schieten)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...