Jump to content

automatisch startwapen


hey800

Recommended Posts

Hallo,

Sinds een tijdje heb ik als ik online start een wapen in mijn hand, zonder dat ik dit wapen heb aangeklikt (dit wapen is een ''heavy shotgun'').

Ik denk zelf dat dit een soort bug is maar ik vroeg mij toch af of dit ook bij anderen het geval is, of dat het misschien in het systeem hoort en dat je dan het wapen misschien kan veranderen naar een ander ''startwapen''.

Enig idee hoe dit kan? Heb je dit zelf ook? Of weet jij misschien een manier om dit aan te passen naar een ander wapen?

Mvg.

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan zijn dat je dat wapen vast had aan het einde van een missie of toen je GTA afsloot. ;)

Ik heb dit probleem nog niet eerder gehoord, maar het is te proberen om de optie te zoeken in je interactie menu. Hier kun je naar toe door select of linkerhoek van de D-pad ingedrukt te houden. :)

Staat er niet tussen. Z'n optie krijg je alleen aan het begin van een Deathmatch, niet in freemode.n Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Sinds een tijdje heb ik als ik online start een wapen in mijn hand, zonder dat ik dit wapen heb aangeklikt (dit wapen is een ''heavy shotgun'').

Ik denk zelf dat dit een soort bug is maar ik vroeg mij toch af of dit ook bij anderen het geval is, of dat het misschien in het systeem hoort en dat je dan het wapen misschien kan veranderen naar een ander ''startwapen''.

Enig idee hoe dit kan? Heb je dit zelf ook? Of weet jij misschien een manier om dit aan te passen naar een ander wapen?

Mvg.

tijdens missie's kun je wel je start wapens selecteren .....
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...