Jump to content

[2014] Hoe was jouw jaar?


Bassieboy35

[2014] Hoe was jouw jaar?  

26 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk cijfer geef je jouw jaar 2014?

    • 0
      1
    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      0
    • 5
      0
    • 6
      8
    • 7
      8
    • 8
      6
    • 9
      3
    • 10
      0


Recommended Posts

Ieder jaar keert dit topic terug. Inmiddels zijn we aanbeland bij de laatste dag van 2014, genoeg ervaringen om 2014 als jaar te kunnen beoordelen. Of je moet net je vingers eraf knallen, maar laten we daar maar niet vanuit gaan. Geef je jaar een cijfer en plaats een bericht met toelichting.

Mijn jaar geef ik een 9, ik heb er speciaal een blog (Deel I en Deel II) over geschreven. Ik ben een gelukkig mens, zeker na de gebeurtenissen van het afgelopen jaar. O.a. radio

Hoe was jouw jaar?

Link to comment
Delen op andere websites

Geen idee. Ik kan er geen cijfer op plakken. Achteraf gezien is er enorm veel slechte shit over me heengekomen, en langs de andere kant vraag ik me af of ik niet evenveel goede dingen heb gehad. Ik zou 't niet weten. Waren die slechte dingen wel zo slecht? Of waren die goede dingen wel zo goed? Het was zeker een jaar met werkelijke kutgebeurtenissen, maar is het dat niet elk jaar? Ik zou 't niet weten...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 2014 maar een 7 gegeven. Grotendeels kwam het door school, veel te veel huiswerk, vroeg uit bed, en de schooltijden waren echt lang.

Door de vakanties is m'n cijfer wel wat hoger. En we hadden dit jaar best wel mooi weer (Vooral in de zomervakantie).

Kortom: Een heel leuk jaar, maar er kwamen ook veel nare dingen tussen. T' kon wel beter.

Bewerkt: door bountyskull_10
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn 2014 krijgt een 8. Er zijn een hoop dingen gebeurd het afgelopen jaar, zowel positieve als negatieve dingen. Maar vooral positieve. Zo slaagde ik voor mijn vmbo-examen en ben ik met een schone lei begonnen met een ICT-opleiding op het mbo waar ik nieuwe vrienden heb gemaakt. Verder ben ik 18 geworden, mijn blog is natuurlijk flink gegroeid dankzij samenwerkingen met nieuwe bedrijven en er zijn nog wel meer zaken, teveel op te noemen. Veel kleine dingetjes ook. :puh:

Minder goed nieuws is dat mijn opa eind november overleed, maar zoals hij altijd gezegd zou hebben... Je moet gewoon door blijven zetten en niet aan het verleden denken. En dat doe ik ook. Ik ben benieuwd naar wat 2015 me zal brengen. :)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik een 7, er zijn in het jaar 2014 veel leuke dingen geweest, maar ook meer nare dingen: Familie leden gescheiden,Personen overleden en meer privé dingen. Wat gekut met de provider maar dat mag me jaar niet beinvloeden. Maar natuurlijk ook leuke dingen: TCL Crew meetings,Nieuwe mensen ontmoet,Goede uitslag van me NIO toets,En wat me jaar echt verbeterd heeft: Me leraren, als in de leraressen van 2012 zou hebben zou ik het jaar een 3 geven ;o.

Link to comment
Delen op andere websites

Een jaar met up's en down's. Ik heb een flink lange tijd ziek thuis gezeten, en er nog langer over gedaan om er weer helemaal bovenop te komen. M'n ene opa bleek epilepsie te hebben overgehouden aan zijn herseninfarct eind 2013 en m'n andere opa is afgelopen najaar overleden. Daar staat tegenover dat onze dochter van een baby is gegroeid naar een actieve dreumes en ik ben met een nieuwe opleiding begonnen (naast mijn werk) en dat gaat heel goed. En verder zijn er nog wel wat positieve dingen te noemen. Ik geef dit jaar een 6/10

Link to comment
Delen op andere websites

Het was een bijzonder jaar voor mij. Hele hoge toppen en hele diepe dalen. Ik vrees dat de diepe dalen dit jaar overheersten. Ik ben er echter uit gekomen, wat op zichzelf al een top is, en op een enorme top geëindigd. Fantastische perspectieven en alles lijkt weer op zijn pootjes terecht te komen. Een cijfer kan ik niet echt geven dit jaar, juist omdat het enerzijds een verschrikkelijk en anderzijds een fantastisch jaar is geweest. Ik voel me nu echter alsof ik de top van de Mount Everest bijna bereikt heb en ben van plan daar lang mijn kamp op te slaan. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...