Caswessels Geplaatst: 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2015 Ik zit al een tijdje met deze vraag, elke keer nadat ik een job heb gedaan krijg ik eerst JP +15 bv. Dan geld en dan rp. Maar is het nut van JP? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2015 JP staat voor Joriz Punten Serieus: Het staat voor Job Points. Ze worden niet heel veel gebruikt. Op dit moment enkel bij gelijkspel en bij een playlist. Op de Wiki staat meer uitleg over job points: http://nl.wikigta.org/wiki/Job_points Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caswessels Geplaatst: 1 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2015 Oke bedankt! En goed gevonden ( Joriz punten ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2015 Jonko Points jonguh. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2015 Nee, nee. De juiste naam ervoor is: Jokel Brothers...of zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.